25 Eylül 2014 Perşembe

Christian Louboutin Fall/Winter 2014: Giremedin Neden Gönül Yoluna? - I

Merabayın. 
Bugün sizlerle Christian Louboutin FW14 koleksiyonunu eyyorlayacağız. Koleksiyonun tamamını inceleyince baya 1 düş kırıklığı yaşadım ve başlığı bu isyankar şarkının sözüyle tamamladım. Fotoğraflarla çok oynamayıp post'umu çabucak bitirmeyi amaçlıyorum (6 AY SONRA BİTİRDİ)


Ben oldum olası kitten heel sevemedim. Ya topuklu giy ya da git babet giy amma çük kadar topuklu ayakkabı G İ Y M E. 

Spike Me de böyle gereksiz 1 pabuç olmuş. Zaten leopar deseninden de nefret ediyorum. 
PVC'li ve gümüş rengi spike'larını zaten görüyorsunuz. Daha fazla yazamayacağım. Fiyatı $ 1195. (2676.80 lira)
 Bu ayakkabıyı beğenen benimle ahbaplık edemez.

Technicatina çok da fena 1 model değil. Özellikle siyahı çok güzel (az sonra aşağılara 1 fotoğrafını fişekleyeceğim). Leopar deseni nefretim ise sürüyor. Ama ne yapacaksın işte adam yapmış leoparı. 
Bu pabuç da $ 1195.

Gelelim So Bella'ya. Ya artık allah 1000 belanızı versin ya bu nasıl 1 ŞEY? Yemin ediyorum ŞEN KUNDURA satsa bunu kimsenin demediği kalmaz ama Louboutin yapınca TARZ. Bu takoz 995 dolarmış. 995 doları bana verseler bu ayakkabıyı giymem. 



Biraz daha güzellerden bahsedelim. 
Billie Et Boule kötünün iyisi 1 pabuç. Kış koleksiyonu olduğundan ayağı yeterince çıplak bırakamayan Louboutin basmış yine PVC'yi. Önündeki yeşil fiyonku nasıl durur pek karar da veremedim ama işte tipi böyle. Fiyatı $ 1295 (2900 lira 80 kurruş).

Galata adını Galata Kulesi'nden mi almış bilemiyorum amma Romanya yaşamımda ki hatta yaşadığım yer olan IAŞI (Yaş)'ta böyle 1 manastır da mevcut. "Avrupa gezdim gördüm herhalde" mesajını güzelce verdiysem eğer ayakkabıyı eyyorlamaya devam ediyorum............ Sivri burunlu ayakkabıları da sevemedim gitti. Zaten sivri bununlu pabuç deyince aklıma Manolo Blahnik geliyor. Ama Christian Louboutin illa şu burunları uzatıyor ya bi yuvarlat be adam be.
Buna da kötünün iyisi diyorum. Fiyatı ise $945 (2116 lira 80 kuruş).

Ublot bu 3'lünün en güzeli. Minik kayışlı ayakkabıların şık olmadığı çok nadir zaten. 120 mm topuğu olan bu modelin platformlusunu da az sonra eyyorlayacağım. Bunun fiyatı $ 1095. Yani 2452 lira 80 kuruş. Bugünün kuru da ne güzelmiş ya 80 kuruş 80 kuruş gidiyoruz ^_____^




Sıcağı sıcağına Ublot pabucun daha topuklusunu hemen koyayım istedim. Bu da şık. Diğerinden daha rahat olduğunu belirtmeme gerek var mı bilemeyerek belirtiyorum. Fiyatı $ 1295 (2900 lira ve tabi ki 80 kuruş)

Cross Street Metal'i Fransa butiklerinde buldum. Normalde ilk tercihim Amerika'daki butikler oluyor fakat Amerika partisinde bu pabuç yok. Diğer tasarımcıları hiç bilmiyorum ama ülke ülke farklı ayakkabı modellerini yollamak satış için iyi strateji olsa da tüketiciye adeta SEN KİM KÖPEKSİN demenin arapçası. İnsan parasını verse bile alamıyor rezalet. Neyse ki ben ülke ülke fellik fellik geziyorum da sorunu çözüyorum................. Bu arkadaşın fiyatı € 645 (1858 lira 40 kuruş).

Gamma Talon bu 3'lünün içinde en klasik olan. Yine de tipinde içime sinmeyen 1 şeyler var ama ne ben kafa yorayım ne de -devamı yok-. Zaten buraya kadar okuduysanız çok tatlısınız ya ^.^
Fiyatı $ 875 (1960 lira).



Hem renk hem model açısından son derece hoş olan bu 3 pabucu tebrik ediyorum.
Lafı hiç uzatmadan fiyatları sıralamak gerekirse;
Belle ve Chester Fille $ 995 (2228.80 lira)
Gardnera $ 825 (1848 lira)


Koleksiyonun en sevdiğim ayakkabısı Follies Lace oldu. Ben de saf mıyım neyim dantel görünce hemen beğeniyorum.... Şaka tabi ki ya şunun güzelliğine bak amk. Siz odaya girdiğinizde ben bunu giyiyor olacağım............ Bunu Singapur'daki 1 butikten buldum, Fransız markası olacak ama Fransa'da 1 butiğe bile koymamışlar ayakkabıyı skandal. Fiyatı 1300 Singapur Doları, yaklaşık 2297 lira yapıyormuş. Farklı paraları da öğreneceğiz artık iş başa düştü.......................

Kış sezonu olur da çizmedir bootydir olmaz mı? Tabi ki olur. Çizme kısmında geçen sezonlardaki ürünleri farklı renkte üretip bu sezona da kakalamışlar. Ishtar Booty ise -çizme bence bu ya ne booty'si be- bu sezonun yenisi. Bence çok şık. Fiyatı $ 1545 (3460 lira 80 kuruş :)

Franca isimli tasarım da beli tutulmuş insan terk. Pek beğenmedim de 3'lü 3'lü gruplarken bu 2'sinin yanına ne koyayım diye çaresiz kaldım. Olan oldu artık ama bence bu ayakkabıyı almayın. Pek hoş değil işte. Fiyatı 1400 Singapur Doları, yaklaşık 2474 lira. Püh allah belanızı versin bu ayakkabı nasıl Follies Lace'den pahalı olur ya. PÜH BE.



Cabo Pump olmasa da olur denilen modellerden. İşte normal ayakkap, ucuna da renkli spike'ları bas, tasarım bitti. Zarif mi zatif ama 1 dantelli pabuç değil. Fiyatı 1200 Singapur Doları, 2120 lira 25 kuruş. Yine Singapur butiklerinden birinde buldum tabi ki..

Willetta da kış sezonuna yaraşır 1 model olmuş ama o uzun burun..... Neyse bu konudan bahsetmek istemiyorum. Yine Singapur butiklerinden buldum. Singapur'un refah seviyesi yüksek olduğu için değişik modeller hep orada belli ki.. Fiyatı 2300 Singapur Doları, (4063 lira 80 kuruş).

Follies Cabo da Cabo Pump misali 1 pabuç. 2 cm daha alçak yani fark bence bu. Fiyatı 2100 Singapur Doları, yaklaşık 3710 lira. Dikkat ettiyseniz Singapur butiklerinde fiyatlar sapıttı. Ülkemizdeki iPhone fiyatlarına döndü resmen. Vallahi hangi ülke ne fiyat tutturulursa gazlıyorlar yazıklar olsun be.



Ay o kadar tırıvırı model doldurmuşlar ki caps yap yap bitmedi şimdi yangın var diye bağıracağım.
Hayır 5 tane eli yüzü düzgün model yap, bitsin gitsin. Sırf güzelleri koysam bu sefer de fanboy olacağım allah saklasın...

Neyse......... Pina Spike benim çok sevdiğim 1 tarz. Bilekten bağlamalı çok şık çok prenses. Bilen bilir, bu spike'lar zımbalar Louboutin'in 50 senedir kullandığı aksesuarlar. Bakmayın son yıllarda bokunun çıktığına. Pina Spike'ın fiyatı 1045 dolores. Nude + kırmızı renk seçeneği de mevcut.

London Bridge Flat, henüz wishlist'teymiş. Singapur butiklerinden buldum. 3600 Singapur Doları (6360 lira 74 kuruş) olan bu ayakkabıyı alan benimle ahbaplık edemez.

Spike me'nin hem bu rengi hem de nude olanı çok şık pek güzel. PVC kısmını eleştirmek bile istemiyorum. Fiyatı 2000 Singapur Doları yaklaşık 3534 lira. Tamam kabul Singapur butikleri kazık ama tüm çeşitleri de oradan buldum. 



Siyahlardan gidelim biraz da. Kebapçıların 5 metrelik kebabı gibi oldu postum amk ayakkabılar bitmiyor :((((((((((((

Mandolina şık 1 pabuç, sizi de kusturmak istemiyorum artık bu lafımla ama BURNU ÇOK SİVRİ. Bunun dışında tabi ki sevdim çünkü DANTELİ VAR TÜLÜ VAR........ (Fileli 1 dokusu var ama dantelmiş gibi davranalım pls). Fiyatı $ 1495 (3348 lira 80 kuruş). ÇOK BE.

So Nail ise So Kate modelinin üzerine MANİKÜRLÜ TIRNAK şeklinde aksesuar boncuk cıncık eklenerek elde edilmiş 1 ayakkabı. Louboutin oje işine girince araya da bunu sıkıştırmış. Tırnak şeklinde gibi algılanmadığı takdirde gayet giyilesi 1 model ama o ne öyle canım? Nereden aklınıza geldi? -Tırnakları çekip çekip koyduk gibi düşündük. +Dehşetengiz. Fiyatı 2200 Singapur Doları, yaklaşık 3888 lira. Singapur yine fiyatı koydu sayın seyirciler.

Conquilla topuğu Louboutin tasarımlarında daha önce hiç kullanılmadı diye biliyorum. Büyük ihtimalle de doğru biliyorumdur.....zaaaa..... Bu tip topuk görünce hep rahmetli Alexander McQueen'i hatırlarım. 

Blogger'ın kapatisi mi yetmedi 1 şey oldu

2 yorum:

  1. Emeğine sağlık bacım :D
    Gardnera isimli arkadaşı çok beğendim eli yüzü düzgün ayaklarıma yakışır bi onu gördüm. (:

    YanıtlaSil
  2. dkgjdsşl 1 de tek post'a sığsa harika olacaktı. Teşekkür ediyorum :*

    YanıtlaSil