25 Eylül 2014 Perşembe

Christian Louboutin Fall/Winter 2014: Giremedin Neden Gönül Yoluna? - II

Blogger ilk defa böyle 1 uyarı verdi ve yazımı bölmek zorunda kaldım.
Bu 2. kısmı oluyor.
İlk kısma dönmek için; TIK 

Çok aşırı beğendiğim 3 modeli sizlere sıra sıra dizdim.
Christian Louboutin için 130 mm topuk yüksekliği çok da alışıldık değil. Fakat gerçekten müthiş zarif durmuş. 

Allenssima'yı bilerek yan koydum. Resmen kedi oturuşu gibi çok asil bir tipi yok mu ya? Ölürüm sana ölürüm hişt zilli................. Fiyatı $ 995. (2228 lira 80 kuruş). Feda olsun.

Allegra'yı da çok beğendim. Mat olması çok çok hoş olmuş. Pek fazla eyyorlamaya da gerek yok zira kendisi sold out olmuş bile. Fiyatı $ 945. (2116 lira 80 kuruş).

Burnu kapalı pabuç konusunda Louboutin sürekli gönlümü çalıyor. Arsız gibi beğeniyorum. So Kate'tin üstüne çıkabileceklerini hiç düşünmemiştim ama girintili yan yüzey detayı ve tabi ki So Kate'ten 10 mm daha uzun oluşu Hot Chick'i DEV 1 KEDİ yapmış. Bakalım diğer sezonlarda Louboutin Bey bunun üzerine nasıl çıkacak? Fiyatı $ 895. (2228 lira 80 kuruş).



Ostri Sling kötü 1 ayakkabı değil ama olmasaymış da neden yok denmeyecek 1 model. Halka halka delikli detayları hoş. Topuğu topyekün kırmızı yapmışlar tabi değişik 1 hava vermişler. Beleş verseler giyer miyim? 1-2 kez giyilir ama dediğim gibi özel 1 pabuç = değil. Fiyatı $ 1095. (2452 bin 80 kuruş). Pek de pahalıymış yosma. 

Pabucun tam yanına koca 1 çiçek kondurmak Christian Louboutin'de yeni 1 şey değil. Pensamoi'yi görünce aklıma direkt 2012 yılında markanın 20. yılına özel olarak sunduğu Capsule Collection'daki Pensee geldi. Dümdüz kıyafetler için nokta atışı, kabarıklı prenses kostümleri için facia olacak dev çiçekli pabucun fiyatı $ 1395. (3124 lira 80 kuruş). Aşırı pahalı olmasına hiçbir sebep bulamadım. 

Gwynitta çok şık bol dekolteli tam Louboutin'lik 1 pabuç. Eyyorlanacak ekstra 1 yanı da yok. Fiyatı $ 745. (1668 lira 80 kuruş). Şu 80 kuruş detayı beni çılgınlıklara itiyor ^^



Bu postum rekora koşmaya devam ediyor. Ne çok çeşit çıkarmışlar ya YERE BATSIN FEŞIN.

2012'ye kadar gidip Pensee'yi andıktan sonra bu sezon satışa sonuşmuş Neo Pensee'yi buraya koymamak olmazdı. Çiçeğini sonbahar-kış sezonuna uyup döken -zaaaa- pabucumuz bana kalırsa yine çok da gerekli olamayanlar sınıfında yerini alır. Christian Louboutin bu renge NUDE diyor. Ten rengi çorabı, iç çamaşırını sevmeyebilirsiniz ama nude tonlarında ayakkabı seymeyen benimle ahbaplık edemez.... Neyse, Neo Pensee'nin fiyatı $ 725 (1624 lira).

Ditassima çok kibar 1 pabuç. Burnunun da uzun olmaması beni aşırı mest etti. 
Fiyatı $ 895. (2004.80 lira)

Charleen kesinlikle ayakta giyilip görülmesi gereken 1 pabuç. Şu an ne desem yalan. Ayağın üstünü bölen şerit ya nefis duruyor ya da rezil. Bir ara giyilmişine de bakarız. Fiyatı $ 895.



Aslında Bianca "Classic" serisinden. Açıklamakta fayda var; bu "Classic" serisi şöyle oluyor: Her sezon siyah, nude gibi ana renkler dışında modele dokunulmadan başka renkleri de üretilen seriye classic diyorlar. Bu sezonda da Bianca Botta ve Bianca da var. Biaca benim burnu kapalı modeller arasında en sevdiklerimden biri ki diğerleri zaten stiletto. (So Kate, Fifi ve Pigalle).
Fakat kesinlikle 140 mm Bianca tercih edin 120 mm'den uzat durun diyorum. Fiyatlar sırasıyla: 
$ 1495 ve $ 845.



Gortika'yı çok beğendim. İnce ince 21 şeritle müthiş 1 şey yapmışlar. Evet bunu üşenmedim saydım ama tabi 34 numarasıyla 42 numarası arasında şerit sayısı farkı mevcut olmadı kgjşdklfs. Bu güzel pabucun fiyatı $ 1195 (2676 bin 80 kuruş).

Viennana sırf şeritli ve güzel başka 1 pabuç bulamadığım için bu 3'lünün arasında yerini aldı. Yoksa yüzüne bile bakmam. Şu tipe bak insan biraz utanır. Fiyatı $ 1095. Beleş verseler giyilmez.

Gortik ise gördüğünüz gibi Gortika'nın burnu kapanmış hali. EH İŞTE YANİ EH. Çok da gerekli değil sanki. Lakin ki çeşit olsun illa alayım falan derseniz de alın yani bir şey demiyorum............... Fiyatı $ 1245 (2788 lira 80 kuruş). Yazık günah be.

Bu zamana kadar yazmadım ama buraya şeyapayım; daha önceki sezonlarda ilgimi çekmediği için "yoktu demek ki" diyorum ama bu sezon pek çok pabucun 34 numarası var. Ayağı küçük hanımlar bunu görünce ağlamış olmalılar. SİZ NE ANLARSINIZ BE GERİZALAR. 


Blogger'ın kapatisinin ABV 3. Bölüm için TIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder