12 Eylül 2012 Çarşamba

Christian Louboutin 20th Anniversary "Capsule Collection"

"Christian Louboutin 20th Anniversary Capsule Collection" Şubat 2012'de kariyerinin 20. yılını geride bırakan Louboutin'in 20. yıl sebebiyle hazırlandığı, tarafımca aylar önde editlenmeye başlanıp hiçbir zaman bitirilip blogta yerini alamamış koleksiyon. 

Şimdi efendim, Christian Louboutin etiketini de takip ederseniz yeni koleksiyon çıktıkça zaten blogumu süslüyordiğini göreceksiniz.. Fakat bu 'ara' koleksiyonu bloga taşıma işini ertelerken ertelerken bir de baktım web sitesinden bile kaldırmışlar. 

Bir insan evladı neden hazır koleksiyonu web sitesinden kaldırır ya? İnternet internet olalı böyle saçmalık görmedi. Neyse Christian'ı severiz Louboutin'den ötürü diyor, pabuçlara geçiyorum:



"Neuron" isimli  bu model, koleksiyonun en şıkları arasında. Ne ibretler var görmediyseniz onları da göstereceğim tabi de, küt diye de önünüze atmak olmazdı. Epey bir tutulmuş olacak ki şu an online satışta Neuron yok. Yine tüketmiş hepsini namussuz kevaşeler.







  • "Sea.nn Girl" 100mm topuğa sahip bir çizme -hadi be-. Ve sanırım bunu giyen hanımların boyu 3 metre. Çizmenin fiyatı ise $US 3795
  • "Highness Tina" 160 mm topuğa sahip ve fazlasıyla Change of the Guard'ı andırıyor. Bana kalırsa saçma sapan bir model. Siyah rengi de mevcut olup fiyatı ise $US 2295
  • "Alta Dentelle" 120 mm topuğa sahip. ŞIKLIK KUMKUMASI    Pek zarif, pek şık..  Highness Tina gibi platforma sahip olsa bile şıklığını kaybetmezmiş. Fiyatı: $US 1395
  • "Rose Du Desert" görüldüğü üzere topuksuz. Roma döneminden fırlamayı pek seven hatunlar için biçilmiş kaftan. Böyle sandaletler yüzünden kusmuştuk, sen bir de çizmemsi tuhaf bir hale çevirdin ya bunu Louboutin.. Valla dayaklıksın. Bu paçavraya biçilen fiyat: $US 2795. KURUŞ VERMEM.


100 mm topuğa sahip "Unzip" de koleksiyonun şık kısmından nasiplenen bir pabuç. Bu haliyle gayet iyi ama çok abartılı olmamak koşuluyla platformu da kaldırabilecekmiş gibi durmuyor değil. Fiyatı: $US 1595




  • Damla dekolteli (o ne be) "Lola Montes" benim diyen insanı fanteziden fanteziye sürükler gibime geliyor. Kırmızısı, mavisi ve başka renkleri de google görsellerde mevcut. Bakınız.
  • Sarı renkli gudubet "Pensee"e çiçek kondursan ne olur kondurmasan ne olur? Koleksiyonun en yalap şap modeli. 120 mm topuğa, $US 895 gibi bir fiyata sahip.
  • Gelelim sağ alt köşedeki 160 mm topuğa sahip "Isolde" fiyatıyla ağlatıyor. Tam tamına  $US 3995. Beleş verilse giyilir mi, giyilir. Fakat ben 3 para bile vermem bu modele.
  • Daf Booty'i birtakım boyalar kullanılmış, sol alt köşeye yerleştirilmiş (-miş ne yahu ben koydum dslfkjsdklf) "Daf Booty Tag" denmiş. 160 mm topuğa sahip bu modelin fiyatı ise $US 1995.
  • Koleksiyonun şık modellerinden bir tanesi de "Lady Gres" fotoğrafın tam merkezinde salınmakta. Zilyon tane rengi mevcut olan Jenny de online satışta şu an mevcut değil.



  • Çirkinlerden devam. Altın sarısı topuğuyla utanmadan tasarlanmış "Bois Doré" ilk bakışta gayet klasik bir modelmiş gibi gözüküyor. Ama o topuk da Osmanlı saray sütünu terk. Seni tasarlayanın elleri kırılsın.
  • Christian Louboutin'in olayı topukken hangi akla hizmet gudubet gudubet babetleri de piyasaya çıkarırlar İNANAMIYORUM. "Şık, zarif, seksi olmak kolay değil giyemeyen almasın bıdı bıdı" diyen Christian'cığım hayırdır? İşler mi kesat? Bunun dışında ayakkabım olmasa dahi bunu giymem şap şap yalın ayak yürürüm. Manolo Blahnik terk burnundan bahsetmiyorum bile. "Pigalove Flat"in fiyatı $ 1595 (yuh)
  • Ayakkabıda şeffaf bant kullanmayı hangi densiz düşünür, düşünmeyi bırakın uygular ki? Bir de fiyonk koymuşlar üstüne. Bu 4'lüde "kötünün iyisi" ünvanını alan 100 mm topuk yüksekliğine sahip "Bow Bow Bow"un fiyatı $ 1195.
  • "Icone A Clous" en az Bow Bow Bow kadar yalap şap bir tasarımın ürünü. Şeffaf atkılar, onun üzerindeki metal zımbırtılarla tam bir paçoz. Oyuncakçılarda Barbie terliği diye satılan tabanı plastik, üstü şimdi yumuşak saydam yüzeye sahip uyduruk çocuk oyuncaklarının büyükler için olanı. Yüksekliği 100 mm ve fiyatı $ 995.

  • Ben "Puluminette"i beğendim ya. Ponponları falan belki biraz abartı ama ne bileyim yakışmış kerataya. Tamam ya belki o tüyler biraz saçma ama olsun. Onları da görmeyiveririz. 120 mm topuğa sahip olan pabucun fiyatı $ 2450.
  • Sezon sezon Christian Louboutin koleksiyonları yazdım, kırmızı kurdeleli köylü güzeli tipli pabuçtan daha ucuz bir modele rastlamadım. Bu ne rezillik? 140 mm dolgu topuğa sahip köylü güzelimiz "Isabella" ise $ 695. Alaçatı pazarında 30 liraya satıldı bunlar hep İNANILIR GİBİ DEĞİL. 
  • "Troisronds" ise bu koleksiyonun en güzellerinden. Halka halka tasarlanmış atkıları, incecik yapısıyla bileğe dolanan kısmı.. Çok şahane. 140 mm yüksekliğe sahip bu pabucun fiyatı $ 1595. HELAL ETTİM GİTTİ.




"Armadillo Bride" koleksiyonun en beğendiğim üyesi. Özellikle Siyah-Beyaz ve Kırmızı-Mor olan modelleri bal gibi şeker gibi    Her ne kadar alışılmış Christian Louboutin uçukluğunu taşımasa da çok şık. Gördün mü Christian'cığım, abuk abuk tüyleri kürkleri koymadan da çok şahane ayakkabılar ortaya çıkartabiliyorsun. Yok ya, bu adam kesin birkaç tasarımcı aldı ve tasarımcılar kendi aralarında kakışırken ya muhteşem ya da berbat tasarımlar görür olduk. 120 mm topuğa sahip pabucun fiyatı $ 1195. 
6 Şubat 2012'den bu yana bu postu düzenliyorum. Nasıl bir cünupluk varsa 7 aydır bitiremedim. 
Afiyet olsun.

2 yorum:

  1. Beğenmedim.
    -aslında beğendiği ayakkabıları söylemeye cesareti olmayan, çünkü söylese de o ayakkabıları alacak parası olmayan züğürt insan kötülemesi. -

    ühühühühü.
    :(

    YanıtlaSil
  2. Ne diyeyim ldşkfdşl Christian duy sesimizi :/

    YanıtlaSil