10 Ocak 2012 Salı

"Ne, Oje Mi?" Vol.4 ~ Şimdi Reklamlar II

Oje etiketinin 4. bölümüne hoşgeldiniz.
Size 2. bölümdeki  "Ne, Oje Mi?" Vol.2 ~ Şimdi Reklamlar'ın devamı yaptım.
Tumblr kızları pek yaratıcılar yoksa devam niteliğinde oje postu yapacak insan değilim inanın sdşlkfsşlfk.

Markalardan, oyunlardan, filmlerden, dizilerden ilham alan Tumblr kızları bakınız neler yapmışlar;


The Beatles, benim aman aman dinlediğim pek çok bayıldığım bir topluluk değil, baştan söyleyeyim.
Fakat nail art konusunda inanılmaz bir dayanışma içerisinde The Beatles dinleyicisi hanımlar. Görünce ben de şaşırdım. Ayrıca sağdaki çıkartma değilse -oha- büyük emek var.



Nail art konusunda başarılı diğer güruh ise El Clasico'cu hanımlar.
Real Madrid nail art da (ki lame oje sevmem), Barcelona da gayet güzel olmuş.
Başarılarının devamını diliyorum dfşlksdşfklşds.



Adidas nail art'ı pek çok kez gördüm, sırf bu yüzden koydum. Yoksa pek beğenmedim açıkçası dsfghjkjhgf.
Fakat Nutellalı olan şahane değilse ne?
Fikre "Like".



Batman konulu olan tırnaklarda baya bildiğin ince iş var. Bi' dünya renk var. İlla bir kalıptan ne bileyim şablondan yararlanılmıştır ama sonuç güzel. Tek hoşuma gitmeyen yuvarlak tırnaklar.
Tırnak dediğin soldaki gibi olmalı. Glee'li olanda ise L harfinde ince bir parmak detayı var, dikkatten kaçmasın.



Geldik favorilerime.
Diğerlerine göre yapılışı gayet basit. Pokemon da Pac-Man de nefisler nefisi olmuş.
Pac-Man'li ablanın el kremine ihtiyacı var, bunun dışında her şey süper lşgkşslkfdfiakgdsi.



Bu capsten anladıklarımız:

- Ojeyi göstermek için dairesel bir cisim (bilezik, büyük halka küpe vs.) tutmak, ojeyi pençelerini çıkarmış gibi göstermekten çok çok çok  daha başarılı.
- Nail art olayında çizgi film karakterlerine yoğunlaşılmalı.
-Mickey'li ablamızın yaptığı gibi serçe parmağımızın tırnağı hunharca kesilmemeli, ona iyi davranılmalı :(


Oje'li post'ları bıkana kadar yapacağım. Öptüm.

4 yorum:

  1. Batman olanını bu ara tumblrda çok fazla görüyorum ve benim gibi Batman delisi bir hatun tabi ki buna bayıldı.
    Glee olandaki s.... ay pardon L harfi fdlngfdlkgmfd çok başarılı.
    Ablaların eline sağlık.
    :D

    YanıtlaSil
  2. Ben yarın pokemonluyu yapıyorum ^^

    YanıtlaSil
  3. Çok harikalar Canım :-)))) O kadar ojeler gördüm seninki gerçekten farklı :-) Sana bir teklif'de bulunmak istiyorum mail adresini verirsen sana kısaca birşey sormak istiyorum...bekliyorum ben Yasemin

    YanıtlaSil
  4. Bu eller + işler bana ait değiller..
    Bloguma taşıyorum sadece. Tırnakta desen çok fazla ısınamadığım bir durum aslında. Bazen hoşuma gidiyor, onları da burada yayınlıyorum. Yine de şöyle mail adresimi bırakayım: gizemtokay@gmail.com

    YanıtlaSil