15 Ağustos 2013 Perşembe

Christian Louboutin Fall/Winter 2013: Aşk İle Allah Allah

Hazır önümüz bayram, hazır sizler ucuz ve sevimsiz ayakkabılarınızı almış ve avunmaya başlamışken bir Christian Louboutin postu döktürmenin tam zamanı :d

Şaka yapıyorum hayatım alınmaca yok öyle hemen ^__^


Blue Khol renkli bu 3 pabucumuzun topuk boyları ve isimleri ekte mevcuttur.
Karina kıpklasik bir model olmakla birlikte platform topuk avantajı ile sağındaki Grusanda insanından daha rahat olduğu otoritelerce kesinleştirilmiştir. 
Babel Clou ise topuk kısmı dikenli ilginçli bir model. Favorim Karina, Grusanda'nın tepesinde füyonku daha küçük olsa gözümün nuru olurdu. OLAMADI. 
Fiyatlar sırasıyla: 1595 $, 995 $, 995 $.


Bu da platformsuz Karina. Tam bir piremses. Resilliana ise tam bir fentezi ayakkabısı, dantelli falan. Bu ikili rose antique rengindeymiş. 3 ayakkabı bi boy, 120 mm.
Lamu'yu is sırf yeni tasarım olduğu için ötekileştirmedim. Yoksa biloğumda böyle pabucun işi = YOK.
Bağımsı tasarlanan orta kısmı olmasa adama benzerdi ama bu haliyle tam bir sümpeşik. GİT.
Fiyatları: 1195 $, 1495 $, 895 $.


Bak yine dantelli tüllü yapmışlar 
Sol üst köşede salınan Resillisima 100 mm yüksekliğe sahip. Topuk kısmından fermuarlu hmmm harika. Etiketinde ise 1095 $ yazıyor. Aniya aniyaaaeğ :')
Sağ üst köşedeki Lagoula içimin yağlarını eritti. Online butikte şu an satışta olmadığı için tam bir fiyat veremiyorum ama en az 995 $. Topuğu ise 120 mm  bence. Ben yanılmam çocuklar ihtisas yaptım bu pabuçlar üzerinde. Koca sezondaki favorim bu pabuç. 
Sol alt köşede Daffodile olarak tanıdığımız pabucun açık kısmına tül ekleyerek tasarlanmış ve Resillisima (160 mm)'ye evrilmiş pabucumuzu görüyorsunuz. Fazlasıyla stripper shoe ama insana sevdiği güzel be bilogır.. Günahı ise 1295 $
Son olarak sağ alt köşede ise Resillana var. Az önce farklı bi modelini eyyorlamıştım ama bakın rengi ve metaryeli değişince nasıl bambaşkaymış gibi bir forma bürünüyo kevaşe.. Çocuklar evde yapsam yemezsiniz sırf dışarda diye yiyosunuz :(( 895 dolores de bayılıyorsunuz ;);)););;)


Sol üst köşedeki Body Strass transparan pullu bir seksibiç hemen yanındaki ise aynısının siyahı adeta kara meleque. 120 mm topuk boyu ile tam özenmelik. Para olsun ikisini de alırız ayol. Tanesi 1445 $.
Sol alttaki zeytinyağı renkli eserin adı ise So Kate. O da 120 mm topuğa sahip ve günahı 745 $. Tabi bi So Gizem değil :/
Sağ alt köşedeki pullu çiçekli işlemeli olanı ise sırf yeni model diye koydum beni pek çekmedi açıkçası. Adı Artifice fiyatı da 3365 $. Var mı öyle sevörozki daşları koyup fiyatı 2 katına çekmek ya?




A La Peche güzel mi çirkin mi karar veremedim.
Completa sivri burun garip bir şey.
Geo Pump denen modelin zilyon tane değişik rengi var en iyisi aha bu pembeli. Leoparlısı falan var gören gözler kör olaydım diye ağlıyor o derece.
Fiyatlar sırasıyla: 795 $, 1275 $, 725 $.

Koca koleksiyona bakıyorsun elle tutulur 2-3 ayakkabı var, iş biloğa yazmaya kalkınca 3 günde bitmiyor lanet olsun. Yeminle bayılmaklarım geldi.
Madem Fall/Winter demişler ve göstermelik 3 tane bot/çizme gibisinden bir şeyler yapmışlar. Tabi ki sadece ortadakini beğendim. Diğerleri zaten aynı, sadece siyah olanın burnuna spikes yapmışlar olmuş sana yeni model. Çizmelerin bilek kısmı neden boru gibi anlamış değilim. Çok rahatsız edici. İnsan bi kıvrım yapar oraya bir hnm kıvrımı.. Bunlar hiç düşünülmemiş.
Fiyatlar: 945 €, 945 € ve 995 €.
Para birinin yuğroya dönmesinden anlayacağınız gibi bunları başka sitelerden buldum sizler için.
YOK ÖYLE HAZIR YAPILMIŞ POSTU KENDİ BİLOĞUMA AKTARMAK. BÜTÜN FOTOĞRAFLARI BEN EDİTLİYORUM BEN.




Bunlar da çirkinler.
Sağdaki büyük leopar desenli, gördüğüm en çirkin leopar desenli pabuç olabilir. Adı Miss Poppins ve fiyatı 1145 $.
Merkezdeki Keny aslında düz renk olsa baya adam olur. Ya ben ciddi ciddi leopar deseni sevmiyorum galiba of kimsenin yanında demeyeyim bunu. Kız olmak = Leopar deseni sevmek sonuçta. Günahı 1845 $
Pembe renkli Gine Flat de insanlıkla adeta alay ediyor. Ayol bu ne bi de kurdelesi var ya inanılır gibi değil. Bakmaya korkuyorum sold out yazısıyla karşılaşıcam diye. Fiyatı 945 $. Paranı çöpe at daha iyi.
Kırmızı pabucun burun kısmı çok uzun. Bu da yetmemiş metal kaplamışlar. Hayır yuvarlat o burnu bak ne güzel olacak. Geotistrap 895 $.
Soldaki siyah babaanne pabucu ise Lemer Pont. Bunun da burun kısmı almış başını gitmiş. Yakında palet tasarımları ile göz dolduracak Louboutin. Zaten fiyat da 645 dolara düştü.
Son kalan 2 pabuç ise birbirinin aynısı fakat topuk boyu farklı. Sarı olan Malabar Hill Pony ve sağındaki Malabar Hill Flat. Dokuları kıllı, bir tuhaf. Fiyatları: 1325 $ ve 1095 $.

Spring/Summer 2014'da görüşmek üzere biçız 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder