Shoes Shoes Shoes etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Shoes Shoes Shoes etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

27 Aralık 2012 Perşembe

Christian Louboutin Fall/Winter 2012: Konumuz Yasak İhlali

Merhaba gönül dostları. 
Yine aylardır bir türlü bitirmeyi başaramadığım bir koleksiyonla daha karşınızda olmanın hafif gururlu fakat çokça utançlı durumu içerisindeyim. Hatta Spring/Summer 2013'nin de görücüye çıktığını ve bu postun katmerli geciktiği gerçeğiyle de yüzleştim. (Fonda Kayahan: Atın beni denizlere tıırıınım)

Az önce Demir-Çelik Metalurjisi sınavından çıktım. Çelik üretiminden, indüksiyondan, cüruf köpürtülürse ne olurdan bahsettim. Şimdi de Christian Louboutin'ı eleştireceğim. Evet sevgili okur; Gizem Tokay olarak hayata devam etmek oldukça enteresan............... 
Hazırsak başlıyorum;



  • Nispeten güzel modellerden başlayayım istiyorum her zamanki gibi. Sonra sıçış kısmını irdeler, kapanışta da yine "güzeller içinden bir seni seçtim" diye türkü yakarım. Col Zippe adı verilmiş bu pabucumuz benim gözüme hoş gözüktü. Ucu açık pabuç hep tehlikeli ama artık ona da laf söylersem iyice mendebur olacağım. Adım çıktı bu Louboutin yüzünden ya alçak adam. Neyse, 120 mm topuğa sahip pabucumuzun fiyatı € 795.
  • Nispeten güzel değil onun bir kademe altı olan Mrs Baba isimli pabucun burnu çirkin. Sivri burunlu kokoş hatunlara benziyor. Yanındaki de gül mü bir şey mi nedir ya? Yazdıkça gözüme batar oldu bak görüyor musun? Topuk 100 mm, fiyat € 925. Kuruş vermem. 
  • Al sana burun ya. Hokka gibi. Ayakkabı dediğin böyle olacak. Bir renk atraksiyonları bir şeritler. Aman da aman. Alın da giyeyim be şdsklfşldsfkl. Arnoeud Veau Velours isimli pabuç olmuş. Sırf benim bunum yok diye bok atacak değilim. Topuğu 100  mm. Kaç para bilmiyorum. Bilmek de istemiyorum..............................................
  • Bu tip sık sık şeritli pabucu hangi marka yapsa beğeneni çıkar. Püsür götlü, zora gelemeyen firmaların kurtarıcı modeli olan bu pabuca Christian'cığım Developpa demiş, 100 mm  topuk yapmış ve "€ 875 veren bunu alır" demiş. Aman bize nasip olur inşallah..



  • Gelelim gudubetten 1 adım öncesi modellerine. Miss Zorra diye başlayan ve adının devamını yazmaya üşendiğim pabuç olmasa da olurmuş. Haksız mıyım? Bu rengi de pek severim ama. Fakat dürüst olmak gerekirse kendisinin hiçbir albenisi yok. Bu 3'lüyü aylar önce yan yana getirmiştim. Şimdi olsa uğraşmazdım sevgili okurcum. Yalan yok..
  • Bu sezonun en belirgin tarafı birkaç rengin birarada kullanılması olmuş ki Citoyenne de bundan nasibini almış. Burnu şahsımdan geçer not alan pabucumuzun çapraz şeritleri de gayet hoş. Zaten ayakkabı tasarımcısı mısın ve kaçış yolu mu arıyorsun? Koy 2 ince şerit sağlı sollu. Bitti gitti. 100 mm topuğa sahip ve kendisine biçilen fiyat 495 pound. Bye.
  • Eh Christian. Eh kırmızı tabanına, ayak, ayakkabı, topuk, ayakla parmak başlangıcı çizgileri fetişikliğine yandımın deyyusu bu ne? BUNU GÖREN LOHUSANIN SÜTÜ KESİLDİ. Bu günahın hesabını artık nasıl verirsin bilmiyorum. Anita isimli gudubetten bahsetmek istemiyorum. Ayrıca bu ayakkabıya € 850 verenin poposunda çıban çıkar umarım.


  • Buyrun cenaze namazına. Lady GaGa'nın Bad Romance'te giydiği rahmetli Alexander McQueen imzalı pabuçlara benzememiş mi ya bu Survie? Sen git YSL'e kırmızı taban yüzünden dava aç, sonra ölmüş adamın tasarımlarından arak et. Yakışmadı...................................... 
  • Diplonana balık pulu gibi haliyle çok beğenimi kazandı. Bir gudubet bir güzel model görmekten şu an aptala döndüm. Kulaklarım von von ötüyor. 120 mm topuğuyla pek şık, pek zarif. Seni bana yazmışlar diyor, diğer pabuca geçiyorum.
  • Bakın, Manon da 120 mm topuğa sahip ama Diplonana'daki zerafet yok. Neden? Çünkü topuğu kalın. Hele o atkı detayları. Deliye osur demişsin sıçmış. 
  • Christian Louboutin'in ünlü bir pabucu vardır, BİLEN BİLİR. Dafodille... 160 mm topuk, 60 mm de platformu vardır. Equestria da aynı mantık. İşte Dafodille'yi uzat yukarı doğru, oldu sana Equestria. Ama enteresan bir biçimde bu kalın tabanı kaba durmuyor. Sanırım bot olduğundan. Tam topuk kısmı ise metal. Uu beybi ^_^


  • Marychal Pony, tam da isiminin hakkını veriyor. Yakından baktım at kılı gibi bir dokusu var dsşlfkdsşlfkds. (Hayvanseverler tarafından linç edilmeden önce, Sakarya 2012). 100 mm topuğu olan pabucumuz "eh fena değil" rozetini benden aldı. 
  • Shameless Veau Velours isimli çirkini sırf Equestria'la karşılaştırma yapabileyim diye buralara taşıdım. O ne kadar da hoştu. Topuğunu taşımayı biliyordu. Ve sonra korkunç büyücü Shameless Veau Velours vardı, o kötüydü... 160 mm topuk, 60 mm platformla adeta "at beni kafalar yarayım". Diyor. Olmamış. Öndeki açıklık falan ay.... [Insert: Uzun hava]
  • Gelelim Christian Louboutin'in bunca berbat pabuçtan sonra gönlümü almak için piyasaya çıkardığını düşündüğüm pabuçlardan birisi olan Dugueclina isimli yeme. 100 mm topuğa sahip bu pabucu ben çok beğendim. Bir çay içmek istiyorum..............................



  • Gelelim "Bunlara laf söyletmem" kısmındaki imtiyazlılarıma. Aborina zilyon çeşit rengi olan, derisi bilmemnesi de mevcut, taş gibi bir pabuç. 150 mm topuk, 50 mm platformu bu model de götürmüş. Buradan sür Christian zililililililililililili.
  • Fall / Winter 2012 de en beğendiğim pabuç kesinlikle Bandra. 140 mm topuk, 40 mm platform  Christian Louboutin'ın nadir kullandığı ölçüler. Sanırım iyi pabuçlar için bu ölçüleri saklıyor. Tamam ya ben öyle olduğunu düşünmek istiyorum ne var? Aborina gibi Bandra'nın da birçok rengi mevcut. Herhangi biri kabulüm diyor ve fona "Bandra bandra ye beni hiç doyamazsın tadıma"yı iliştiriyorum.
  • Sanırım her sağlıklı kadın gibi ne kurdeleden ne de satenden asla vazgeçemeyeceğim. En iyisi durumu kabul ediyormuş gibi yapmak. 100 mm topuğa sahip soldan 3. sağdan 2. Vampanodo platformsuz bir model. Çoğu zaman bana sanki yere basıyormuş hissi veriyor bu tip pabuçlar ama Vampanodo da vampanodo hani (bu ne demekse). Alıyorum.....
  • Vampanodo platforma bürününce daha bir şık olmamış mı gönül dostları? Biraz daha yükselmiş, hala şık, hala çekici. Papatya gibi beyaz ve ince. Yine üzerine hikaye yazdığım 140 mm topuk - 40 mm platform olayı burada da karşımıza çıkıyor. Hikayemi artık kabullenelim bence..



I.  Çizmeleri atlamak istemedim ama onlar da zilyon taneymiş. Aralardan seçmece ettim yüksek müsadenizle. Interlopa da Dafodille çıkışlı bir model. Fakat arkasında püsküllerle gayet KİŞNİYOR. Yoksa çok hoş çizme, Allah'ı var.

II. Bandita, tıpkı Interlopa gibi. Menşei belli. Fakat kendisi tam bir stripper shoe. Hayır böyle pabucun içine çorap giymeden olmaz, ayyy kokar bu .s.s File çorap giysen misal, tam striptizci olayını tamamlarsın. Nasıl sakat ayakkabı bildiğin gibi değil. Neyse kalsın ben başka yerlere de bakayım, karar veremezsem tekrar gelirim. Kolay gelsiiiiiğn.

III. Zepita Fur isimli bu yaratık benim için Chewbacca'dır. Nokta bitti. Arkadaş ugg'ınızı evde giyin dedik, güzellikle söyledik. İyice azdınız ugg'ın tüylü tozluk geçirilmiş mutasyonlu modellerini giyer oldunuz. Christian Louboutin bu durur mu, hemen karıya kıza yaranayım diye basmış tüyü, dolamış kürkü. Bu ne ya? Louboutin diyince akla kırmızı taban, ince topuk ve zerafet gelmeli. Yazıklar olsun. Diyecek lafım kalmadı. Sözün bittiği yerdeyiz...............................

IV. Dartata, Mahmutpaşa Pazarı'ndan fırlama bir model gibi adeta. Sevgili okur, iyi bak. Bu çizmeden daha ucuz görünümlü ama çok pahalı bir pabuç daha göremezsin hayatının geri kalanında. Çok yazık.

V. Gönlümün kaydığı gereksiz zalımlar, hayınlar gibisi Pigalle Botta Strass................ "Aman bu ne be taşlı tuşlu" desem de "Olsa giymez misin?" * deseniz, giyerim derim............... 

VI. Beatriche Flat, son zamanların popi çizmelerine benziyor. Hani kısmen daha kısa, diz arkasına gelen kısmında bir ip, bir urgan bir fiyonkla bağlanan modeller var ya. İşte onlara benziyor. ONLARDAN DA AYRI NEFRET EDİYORUM. Bu da "lütfen" bir model olarak tarihin tozlu sayfalarına karışsın mademse.

VII. Zepita adeta gencecik bir kız. Adeta bir yavru ceylan. Dolgu topuğa karşı 2,3 hatta 4 kez düşünürüm ama bunu görmem yetti ^_^




Yemin ediyorum şu kreasyonun kataloğunu yapanlar ben kadar uğraşmamışlardır. Arkadaş bereket Tanrılar'ıyla mı cima etmişler ne olmuş? Yaz yaz bitmedi modeller tükenmedi. Geçici kör oldum şu an ezberden yazıyorum. Hatam olursa affola.

Hemen özet geçiyorum: Topuk kısmı tüylü modellerin genel adı Crazy Fur olup zilyon reng çeşidi ile salınmakta. Tüylü terliklerin ayakkabı olmuş versiyonları gibiler. Christian'cığım yine fanteziden fanteziye koşmuş anlayacağımız..

Leopar desenli (Aeronotoc) ve masa örtüsü kıvamındaki pabucun tip olarak aynı desen olarak farklıları yukarılarda bir yerlerde mevcut. Yorgunlukla ve tabi ki geçici körlükle böyle bir yamuklu çaprazlı görsel hazırladım. Farklılık için de onları koydum. En azından dürüstüm.

Mavi erkek pabucu ise tam bir sonradan görme rap'çi şldfksdşlkfs. Altın rengi zincirler falan. Tamam Christian'cım tüm kadınlar (güzel ayaklar) senin. Ne olur görgüsüz adamları rezil etmekten artık vazgeç. Rakip azaltacağım derken milleti rezil ettin deyyus şldskfsşdlksşdl. Adını da Roy Calf koymuş. Bilinsin yani.

Görselin merkezindeki Zigouwi Calf (kahverengi) ve hemen solundaki şeffaflı pvc'li Epoca sizi bilmem ama benim beğenimi kazandı. Yani görselde rastgele bulunmayan pabuçlar onlar. 

Yaradan bir kapıyı kapattı, bir kapıyı açtı bu çizme için. Boş kalan yere de çizmelerin yanına sığdıramayıp elediğim, ama burada yine hayat bulan Pouliche isimli yine KİŞNEMEKTE OLAN çizmeyi koydum. Bu demek oluyor ki her zaman bir umut vardır çocuklar, her zaman.

Sadece görsellere bakmayıp yazıları da okursunuz belki. Bunun için de bir umut var. Pek yakında Spring / Summer 2013'i de yazacağım ve söz veriyorum bu kadar uzun olmayacak. 
Stay tuned \m/

27 Ağustos 2011 Cumartesi

Kahreden Koleksiyon: Christian Louboutin Fall / Winter 2011

Daha önce yine kahrolarak yazdığım açık mektup fayda etmemiş olacak ki, Christian Louboutin kişisi yazdıklarımdan zerre kadar ders almamış dkgdiklgdsi. Ayıp valla ya, biz burada adamın tasarımlarına imrenelim, salyalarımıza hakim olamayalım, adam "terk eden ben olursam suçlu konumuna düşerim, en iyisi angut angut davranıp terk edilmeyi başarayım da sonra 'terk ettin bak ne hale düşürdün kızı' demesinler, başım ağrımasın" kafası yaşasın. Yazıklar olsun şdlkgidgkdi.
Güldüğüme bakmayın, sinirden gülüyorum. Yeminle.

Bugün, Sonbahar / Kış 2011 koleksiyonundan nadide örnekleri dilim döndüğünce tanıtacağım. Beraber üzüleceğiz. Hazırsak başlıyorum:





Koleksiyonun en masum parçası olarak sayılabilecek Lady Fur, ahanda solda gördüğünüz gibi. Koleksiyonda kürk opsesyonu söz konusu. Ayakkabıların sağına soluna artık neresi denk gelirse bir yerlerden illa kıl fışkırıyor çok lazımmış gibi. Louboutin'in akla gelen modellerini seven kesimin gözünü boyamak amaçlı tasarlanan Lady Fur, Lady Peep Sling'in 'sling' kısmından kürk fışkıranı.Yeni koleksiyondan bir ayakkabı almak isteyen ama koleksiyondan genel olarak memnun olmayan hanımların ağzına bir parmak bal çalmak amaçlı üretilen gereksiz model."Ne yaradanı kızdırayım ne kulunu küstüreyim" denmiş, ama yemezler.Meraklısına, Lady Fur 1395 $. Topuğu da 150 mm.






Yine gözünüzün ısırdığı üzere bu modelin de kürksüz olanı halihazırda mevcut. Lady Peep'e uygulanan durum, sağdaki modelde de söz konusu ama alaasen, hanginiz üstü kıllı kıllı bir ayakkabı giymek ister ya? İnce topuklu, zarif kere zarif ayakkabının içine nasıl ederimin görselli cevabı adeta Splash Fur. Sanki ölü yavru kedi var üstlerinde, töbe töbe rabbiyesir. Eyyorlamam bu kadar. Meraklısına, Splash Fur 1595 $. Topuğu 150 mm.








160 mm'lik topuğa sahip olan Puck, "uuu beybi güzel bir hareketlenme oldu bende" diyen bir burna sahip olmakla beraber tamamen kürkten oluşan bir model. Kürk kaplama yani. Diğer 2 modelde kürk parçaları kullanılmışken Puck'ta durum değişmiş, kürk cömertçe kullanılmış.

Şu güzelim pabuç, deri efendime söyleyeyim süet falan olsaydı mesela, nasıl salyalar akardı ama kendisine. Bizlere nasıl da "uuu beybi" dedirtirdi.

Şu an sadece öğk dedirtiyor. ÖĞK.

Not: Fiyatını bilmiyorum ama, 1500-2000 $ arası bir şeydir.






Şimdi düşünsene, bu ayakkabıya binlerce dolar verenler olacak.
Kürkün konumu "dam üstünde saksağan" tanımlayıcısı adeta. Neyse ki kürke kıla tüye boğulmamış bir model diyecekken bu sefer de guipure (güpür) mü desem dantel mi desem başka şeylere sardırmışlar.

Puck hariç üstte eyyorladığım modellerden kürkü yok et, pabuç adam olur da, Tootsie Booty'de tasarımcı iyice sıçışlarda, o kadar diyorum. Dantelle dalga geçen güruhun gitgide kalabalıklaştığı günümüzde Christian Louboutin bir ayakkabı tasarlasın, dantelli falan ve bu binlerce dolarlık modelin birçok hanım tarafından kapış kapış alınacağı gerçeğiyle de burun buruna olalım. Ey hayat!

Kendisinin de fiyatını bilmiyorum, 1500 $ diye kafadan atıyorum.
Attım.






Christian Loubotin'in "Blake" adında bir tasarımı vardır. Blake Lively için tasarlayıp, onun adını vererek hoş bir jest yapmışta mışta mış.

Şimdi, gelelim asıl meseleye. Soldaki modelin adı; "Alex".

Eğer bu Alex'in de Blake gibi bir hikayesi varsa, bu durum jest değil hakarettir yahu. TOYNAK anasını satayım, oha lan.
Çüş.

"Güzel ayakkabılar çirkin ayakları saklamak içindir" demişler ya, Alex de "benim içim dışım bir hacım" diyor adeta.

Ayrıca Christian Louboutin bildiğin @2'ymiş beyler.

Dağılalım.



Bakalım Kardashian familyası üyeleri bu modelleri de koleksiyonlarına katıp yine yeni modelleri ilk giyen ünvanını alacaklar mı?

Toynak Alex'i bari almayın ya şldkgikgiadsk.

Rezalet.


Christian Louboutin'e Not: Hocam aynen böyle devam ediyorsun ben parayı bulana kadar. Ben senin stratejini anladım.

Bisou Bisou ;)

4 Eylül 2010 Cumartesi