louboutin etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
louboutin etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

25 Eylül 2014 Perşembe

Christian Louboutin Fall/Winter 2014: Giremedin Neden Gönül Yoluna? - II

Blogger ilk defa böyle 1 uyarı verdi ve yazımı bölmek zorunda kaldım.
Bu 2. kısmı oluyor.
İlk kısma dönmek için; TIK 

Çok aşırı beğendiğim 3 modeli sizlere sıra sıra dizdim.
Christian Louboutin için 130 mm topuk yüksekliği çok da alışıldık değil. Fakat gerçekten müthiş zarif durmuş. 

Allenssima'yı bilerek yan koydum. Resmen kedi oturuşu gibi çok asil bir tipi yok mu ya? Ölürüm sana ölürüm hişt zilli................. Fiyatı $ 995. (2228 lira 80 kuruş). Feda olsun.

Allegra'yı da çok beğendim. Mat olması çok çok hoş olmuş. Pek fazla eyyorlamaya da gerek yok zira kendisi sold out olmuş bile. Fiyatı $ 945. (2116 lira 80 kuruş).

Burnu kapalı pabuç konusunda Louboutin sürekli gönlümü çalıyor. Arsız gibi beğeniyorum. So Kate'tin üstüne çıkabileceklerini hiç düşünmemiştim ama girintili yan yüzey detayı ve tabi ki So Kate'ten 10 mm daha uzun oluşu Hot Chick'i DEV 1 KEDİ yapmış. Bakalım diğer sezonlarda Louboutin Bey bunun üzerine nasıl çıkacak? Fiyatı $ 895. (2228 lira 80 kuruş).



Ostri Sling kötü 1 ayakkabı değil ama olmasaymış da neden yok denmeyecek 1 model. Halka halka delikli detayları hoş. Topuğu topyekün kırmızı yapmışlar tabi değişik 1 hava vermişler. Beleş verseler giyer miyim? 1-2 kez giyilir ama dediğim gibi özel 1 pabuç = değil. Fiyatı $ 1095. (2452 bin 80 kuruş). Pek de pahalıymış yosma. 

Pabucun tam yanına koca 1 çiçek kondurmak Christian Louboutin'de yeni 1 şey değil. Pensamoi'yi görünce aklıma direkt 2012 yılında markanın 20. yılına özel olarak sunduğu Capsule Collection'daki Pensee geldi. Dümdüz kıyafetler için nokta atışı, kabarıklı prenses kostümleri için facia olacak dev çiçekli pabucun fiyatı $ 1395. (3124 lira 80 kuruş). Aşırı pahalı olmasına hiçbir sebep bulamadım. 

Gwynitta çok şık bol dekolteli tam Louboutin'lik 1 pabuç. Eyyorlanacak ekstra 1 yanı da yok. Fiyatı $ 745. (1668 lira 80 kuruş). Şu 80 kuruş detayı beni çılgınlıklara itiyor ^^



Bu postum rekora koşmaya devam ediyor. Ne çok çeşit çıkarmışlar ya YERE BATSIN FEŞIN.

2012'ye kadar gidip Pensee'yi andıktan sonra bu sezon satışa sonuşmuş Neo Pensee'yi buraya koymamak olmazdı. Çiçeğini sonbahar-kış sezonuna uyup döken -zaaaa- pabucumuz bana kalırsa yine çok da gerekli olamayanlar sınıfında yerini alır. Christian Louboutin bu renge NUDE diyor. Ten rengi çorabı, iç çamaşırını sevmeyebilirsiniz ama nude tonlarında ayakkabı seymeyen benimle ahbaplık edemez.... Neyse, Neo Pensee'nin fiyatı $ 725 (1624 lira).

Ditassima çok kibar 1 pabuç. Burnunun da uzun olmaması beni aşırı mest etti. 
Fiyatı $ 895. (2004.80 lira)

Charleen kesinlikle ayakta giyilip görülmesi gereken 1 pabuç. Şu an ne desem yalan. Ayağın üstünü bölen şerit ya nefis duruyor ya da rezil. Bir ara giyilmişine de bakarız. Fiyatı $ 895.



Aslında Bianca "Classic" serisinden. Açıklamakta fayda var; bu "Classic" serisi şöyle oluyor: Her sezon siyah, nude gibi ana renkler dışında modele dokunulmadan başka renkleri de üretilen seriye classic diyorlar. Bu sezonda da Bianca Botta ve Bianca da var. Biaca benim burnu kapalı modeller arasında en sevdiklerimden biri ki diğerleri zaten stiletto. (So Kate, Fifi ve Pigalle).
Fakat kesinlikle 140 mm Bianca tercih edin 120 mm'den uzat durun diyorum. Fiyatlar sırasıyla: 
$ 1495 ve $ 845.



Gortika'yı çok beğendim. İnce ince 21 şeritle müthiş 1 şey yapmışlar. Evet bunu üşenmedim saydım ama tabi 34 numarasıyla 42 numarası arasında şerit sayısı farkı mevcut olmadı kgjşdklfs. Bu güzel pabucun fiyatı $ 1195 (2676 bin 80 kuruş).

Viennana sırf şeritli ve güzel başka 1 pabuç bulamadığım için bu 3'lünün arasında yerini aldı. Yoksa yüzüne bile bakmam. Şu tipe bak insan biraz utanır. Fiyatı $ 1095. Beleş verseler giyilmez.

Gortik ise gördüğünüz gibi Gortika'nın burnu kapanmış hali. EH İŞTE YANİ EH. Çok da gerekli değil sanki. Lakin ki çeşit olsun illa alayım falan derseniz de alın yani bir şey demiyorum............... Fiyatı $ 1245 (2788 lira 80 kuruş). Yazık günah be.

Bu zamana kadar yazmadım ama buraya şeyapayım; daha önceki sezonlarda ilgimi çekmediği için "yoktu demek ki" diyorum ama bu sezon pek çok pabucun 34 numarası var. Ayağı küçük hanımlar bunu görünce ağlamış olmalılar. SİZ NE ANLARSINIZ BE GERİZALAR. 


Blogger'ın kapatisinin ABV 3. Bölüm için TIK

Christian Louboutin Fall/Winter 2014: Giremedin Neden Gönül Yoluna? - I

Merabayın. 
Bugün sizlerle Christian Louboutin FW14 koleksiyonunu eyyorlayacağız. Koleksiyonun tamamını inceleyince baya 1 düş kırıklığı yaşadım ve başlığı bu isyankar şarkının sözüyle tamamladım. Fotoğraflarla çok oynamayıp post'umu çabucak bitirmeyi amaçlıyorum (6 AY SONRA BİTİRDİ)


Ben oldum olası kitten heel sevemedim. Ya topuklu giy ya da git babet giy amma çük kadar topuklu ayakkabı G İ Y M E. 

Spike Me de böyle gereksiz 1 pabuç olmuş. Zaten leopar deseninden de nefret ediyorum. 
PVC'li ve gümüş rengi spike'larını zaten görüyorsunuz. Daha fazla yazamayacağım. Fiyatı $ 1195. (2676.80 lira)
 Bu ayakkabıyı beğenen benimle ahbaplık edemez.

Technicatina çok da fena 1 model değil. Özellikle siyahı çok güzel (az sonra aşağılara 1 fotoğrafını fişekleyeceğim). Leopar deseni nefretim ise sürüyor. Ama ne yapacaksın işte adam yapmış leoparı. 
Bu pabuç da $ 1195.

Gelelim So Bella'ya. Ya artık allah 1000 belanızı versin ya bu nasıl 1 ŞEY? Yemin ediyorum ŞEN KUNDURA satsa bunu kimsenin demediği kalmaz ama Louboutin yapınca TARZ. Bu takoz 995 dolarmış. 995 doları bana verseler bu ayakkabıyı giymem. 



Biraz daha güzellerden bahsedelim. 
Billie Et Boule kötünün iyisi 1 pabuç. Kış koleksiyonu olduğundan ayağı yeterince çıplak bırakamayan Louboutin basmış yine PVC'yi. Önündeki yeşil fiyonku nasıl durur pek karar da veremedim ama işte tipi böyle. Fiyatı $ 1295 (2900 lira 80 kurruş).

Galata adını Galata Kulesi'nden mi almış bilemiyorum amma Romanya yaşamımda ki hatta yaşadığım yer olan IAŞI (Yaş)'ta böyle 1 manastır da mevcut. "Avrupa gezdim gördüm herhalde" mesajını güzelce verdiysem eğer ayakkabıyı eyyorlamaya devam ediyorum............ Sivri burunlu ayakkabıları da sevemedim gitti. Zaten sivri bununlu pabuç deyince aklıma Manolo Blahnik geliyor. Ama Christian Louboutin illa şu burunları uzatıyor ya bi yuvarlat be adam be.
Buna da kötünün iyisi diyorum. Fiyatı ise $945 (2116 lira 80 kuruş).

Ublot bu 3'lünün en güzeli. Minik kayışlı ayakkabıların şık olmadığı çok nadir zaten. 120 mm topuğu olan bu modelin platformlusunu da az sonra eyyorlayacağım. Bunun fiyatı $ 1095. Yani 2452 lira 80 kuruş. Bugünün kuru da ne güzelmiş ya 80 kuruş 80 kuruş gidiyoruz ^_____^




Sıcağı sıcağına Ublot pabucun daha topuklusunu hemen koyayım istedim. Bu da şık. Diğerinden daha rahat olduğunu belirtmeme gerek var mı bilemeyerek belirtiyorum. Fiyatı $ 1295 (2900 lira ve tabi ki 80 kuruş)

Cross Street Metal'i Fransa butiklerinde buldum. Normalde ilk tercihim Amerika'daki butikler oluyor fakat Amerika partisinde bu pabuç yok. Diğer tasarımcıları hiç bilmiyorum ama ülke ülke farklı ayakkabı modellerini yollamak satış için iyi strateji olsa da tüketiciye adeta SEN KİM KÖPEKSİN demenin arapçası. İnsan parasını verse bile alamıyor rezalet. Neyse ki ben ülke ülke fellik fellik geziyorum da sorunu çözüyorum................. Bu arkadaşın fiyatı € 645 (1858 lira 40 kuruş).

Gamma Talon bu 3'lünün içinde en klasik olan. Yine de tipinde içime sinmeyen 1 şeyler var ama ne ben kafa yorayım ne de -devamı yok-. Zaten buraya kadar okuduysanız çok tatlısınız ya ^.^
Fiyatı $ 875 (1960 lira).



Hem renk hem model açısından son derece hoş olan bu 3 pabucu tebrik ediyorum.
Lafı hiç uzatmadan fiyatları sıralamak gerekirse;
Belle ve Chester Fille $ 995 (2228.80 lira)
Gardnera $ 825 (1848 lira)


Koleksiyonun en sevdiğim ayakkabısı Follies Lace oldu. Ben de saf mıyım neyim dantel görünce hemen beğeniyorum.... Şaka tabi ki ya şunun güzelliğine bak amk. Siz odaya girdiğinizde ben bunu giyiyor olacağım............ Bunu Singapur'daki 1 butikten buldum, Fransız markası olacak ama Fransa'da 1 butiğe bile koymamışlar ayakkabıyı skandal. Fiyatı 1300 Singapur Doları, yaklaşık 2297 lira yapıyormuş. Farklı paraları da öğreneceğiz artık iş başa düştü.......................

Kış sezonu olur da çizmedir bootydir olmaz mı? Tabi ki olur. Çizme kısmında geçen sezonlardaki ürünleri farklı renkte üretip bu sezona da kakalamışlar. Ishtar Booty ise -çizme bence bu ya ne booty'si be- bu sezonun yenisi. Bence çok şık. Fiyatı $ 1545 (3460 lira 80 kuruş :)

Franca isimli tasarım da beli tutulmuş insan terk. Pek beğenmedim de 3'lü 3'lü gruplarken bu 2'sinin yanına ne koyayım diye çaresiz kaldım. Olan oldu artık ama bence bu ayakkabıyı almayın. Pek hoş değil işte. Fiyatı 1400 Singapur Doları, yaklaşık 2474 lira. Püh allah belanızı versin bu ayakkabı nasıl Follies Lace'den pahalı olur ya. PÜH BE.



Cabo Pump olmasa da olur denilen modellerden. İşte normal ayakkap, ucuna da renkli spike'ları bas, tasarım bitti. Zarif mi zatif ama 1 dantelli pabuç değil. Fiyatı 1200 Singapur Doları, 2120 lira 25 kuruş. Yine Singapur butiklerinden birinde buldum tabi ki..

Willetta da kış sezonuna yaraşır 1 model olmuş ama o uzun burun..... Neyse bu konudan bahsetmek istemiyorum. Yine Singapur butiklerinden buldum. Singapur'un refah seviyesi yüksek olduğu için değişik modeller hep orada belli ki.. Fiyatı 2300 Singapur Doları, (4063 lira 80 kuruş).

Follies Cabo da Cabo Pump misali 1 pabuç. 2 cm daha alçak yani fark bence bu. Fiyatı 2100 Singapur Doları, yaklaşık 3710 lira. Dikkat ettiyseniz Singapur butiklerinde fiyatlar sapıttı. Ülkemizdeki iPhone fiyatlarına döndü resmen. Vallahi hangi ülke ne fiyat tutturulursa gazlıyorlar yazıklar olsun be.



Ay o kadar tırıvırı model doldurmuşlar ki caps yap yap bitmedi şimdi yangın var diye bağıracağım.
Hayır 5 tane eli yüzü düzgün model yap, bitsin gitsin. Sırf güzelleri koysam bu sefer de fanboy olacağım allah saklasın...

Neyse......... Pina Spike benim çok sevdiğim 1 tarz. Bilekten bağlamalı çok şık çok prenses. Bilen bilir, bu spike'lar zımbalar Louboutin'in 50 senedir kullandığı aksesuarlar. Bakmayın son yıllarda bokunun çıktığına. Pina Spike'ın fiyatı 1045 dolores. Nude + kırmızı renk seçeneği de mevcut.

London Bridge Flat, henüz wishlist'teymiş. Singapur butiklerinden buldum. 3600 Singapur Doları (6360 lira 74 kuruş) olan bu ayakkabıyı alan benimle ahbaplık edemez.

Spike me'nin hem bu rengi hem de nude olanı çok şık pek güzel. PVC kısmını eleştirmek bile istemiyorum. Fiyatı 2000 Singapur Doları yaklaşık 3534 lira. Tamam kabul Singapur butikleri kazık ama tüm çeşitleri de oradan buldum. 



Siyahlardan gidelim biraz da. Kebapçıların 5 metrelik kebabı gibi oldu postum amk ayakkabılar bitmiyor :((((((((((((

Mandolina şık 1 pabuç, sizi de kusturmak istemiyorum artık bu lafımla ama BURNU ÇOK SİVRİ. Bunun dışında tabi ki sevdim çünkü DANTELİ VAR TÜLÜ VAR........ (Fileli 1 dokusu var ama dantelmiş gibi davranalım pls). Fiyatı $ 1495 (3348 lira 80 kuruş). ÇOK BE.

So Nail ise So Kate modelinin üzerine MANİKÜRLÜ TIRNAK şeklinde aksesuar boncuk cıncık eklenerek elde edilmiş 1 ayakkabı. Louboutin oje işine girince araya da bunu sıkıştırmış. Tırnak şeklinde gibi algılanmadığı takdirde gayet giyilesi 1 model ama o ne öyle canım? Nereden aklınıza geldi? -Tırnakları çekip çekip koyduk gibi düşündük. +Dehşetengiz. Fiyatı 2200 Singapur Doları, yaklaşık 3888 lira. Singapur yine fiyatı koydu sayın seyirciler.

Conquilla topuğu Louboutin tasarımlarında daha önce hiç kullanılmadı diye biliyorum. Büyük ihtimalle de doğru biliyorumdur.....zaaaa..... Bu tip topuk görünce hep rahmetli Alexander McQueen'i hatırlarım. 

Blogger'ın kapatisi mi yetmedi 1 şey oldu

21 Eylül 2014 Pazar

Christian Louboutin Spring/Summer 2014: Sonra Çok Önemli Tenimizin Uyumu

Merhabayın gönül dostları.
Ülkemizin çambul çumbul çalkalandığı seçim arifesinde konuyla alakasız, gerizekalı kız görevini üstlenip sizlere Louboutin ss14 koleksiyonunu yanıtmak için onlaynım. 
"Bu ayakkabılar ne pahalı Gizem ya" diyen beylere ayakkabı kutusu esprisi yapmak için müthiş fırsat sunan hırsız siyasetçilere ARO diyor, eyyorlamama başlıyorum ^.^


İlkbahar/Yaz döneminin vazgeçilmesi bootylerin salındığı koleksiyonda tek farkı Calamijane Booty'nin burun kısmında parlaklık olması. So Kate Booty ile bir fiyat farkı olduğunu sanmıyorum ve fiyat £ 745.00 (yani bugünün kuruyla 2745.07 lira, haşırt).

Door Knock ise tam 1 gelin pabucu değil de ne arkadaşlar? ısısısısı. Onun da fiyatı £ 645. (2376.60 lira). Ya olsun düğün bu 1 kez oluyo kdgjsdklgjsşldgk. Pabuçlar deri ve 120 mm topuğa sahipler.



Bahriyeli yari olan kızlar eqlesin. Louboutin'in bitmek tükenmek bilmeyen sailor feşın takıntısı yine bitmek tükenmek bilmiyordu.. Gerekli mi? Pek değil bence. Just Soon 100 mm topuğa sahip, ucu açık, tokalı şık 1 pabuç. Gideri yok değil. Fiyatı 795 dolores (1775.87 lira). 

Geo Pump ise bildiğimiz Pigalle ama işte sailor falan olunca farklı model diye ittirmişler. Daha önceki sezounlarda her rengi mevcut olan pabucumuz 120 mm topuğa sahip ve $725 (1619.51 lira).


Esmerlerle eyyorlamaya başlıyorum; sol köşede karşımıza çıkan Beauty K her markada olması gereken sıradanımsı fakat hoş 1 model. Hatta bence baya iyi. Topuktan fermuar falan, satar bu. Gözlerim yanılmıyorsa 80 mm topuğa sahip, 100 mm de olabilir. (En fazla bulabildiğim bilgi 3 1/4" olduğu, o da 8 cm'li bir şeye denk geliyor). Fiyatı $895 (2006.32 lira).

Bilekten bağlamalı Bettina 100 mm topuğa sahip deri bir pabuç. Yuvarlak burun çok seviyorum bence müthiş bir şey kendisi. Fiyatı hakkında bir bilgiye ulaşamadım ama üç aşağı beş yukarı tahmin edebiliyorsunuzdur.

Gelelim alt kısma, yuvarlak derileri birleştirip pek de sevmediğim (bi hasır + dolgu topu bi bu mantarımsı topuk ABV) bir topuğa sahip Amazona Calf 120 mm topuğa sahip. Giyilmez mi, giyilir de biraz ehh bi ayakkabı. Hep şu topuk metaryeli rezil ediyor tasarımı arkadaş. $1000'ı gözden çıkarın derim.

Yılan gibi vahşi and çekici dekolteli pabucumuz Toboggan, sağ alt köşeden gövde gösterisi yapmakta.............. 100 mm topuğa sahip. $745 (1667.16 lira). Her renginden alacaksın bunun (aynen ben kezo aynen).


100 mm topuğa sahip Valnina bilekten bağlamalı, üst capsteki 3'lünün arasında en dekolte pabuç. Şu an onlayn satışta yok. Baya da güzel aslında neden koymamışlar ki? Bitmiştir belki de peynir ekmek gibi satıyor maşalla. Sadece bilekten bağlanan kısmı anlayamadım. Lastikimsi bir şey var, koy oraya minik bir toka ya ipli saplı ne saçmalıyorsun di mi?

Gümüş renkli Laurence Anyway de Valnina gibi 100 mm topuğa sahip bir sandalet. Böyle ipçikli sapçıklı kemerli sandaletlerin her markada gideri var diyeceğim ama Louboutin'de maşallah fiyatlar el yakıyor ama sold out'tan da geçilmiyor. Fiyatı $1245 (2758.80 lira).

Son olarak sağ alt köşedeki Martha ile devam edeceğimdir. Gerçekten çok zarif çok güzel ayakkabı, tecrübeledim. Onun da topuğu 100 mm. 37.5 numerosu onlayn satışta mevcut olduğu için küçücük capsini koydum çok kıskanıyom. Fiyatı $1495 (3312.77 lira). 

Buraya kadar olan satırlarımı 26 Mart 2014'te yazmışım. Şu an ise 20 Ağustos 2014. Hatta saat 23:42. Christian Louboutin blogunu tamamen yenilediği için eksik fotoğtaflarıma ulaşamıyorum. 1 feşın eğlencem vardı o da ellerimden kayıyor ya lanet olsun. Neyse güç bela yazmaya devam edeceğim 
:(

Bunları da aylar önce yan yana sıralamışım. İsimler sol baştan itibaren: 
Farfamesh (Sandal)
Air Chance (Slingback)
Djalouzi
Paralili (Slingback)
Aqua Ronda
Muhtemeşen 100 mm topuğa sahipler. Fiyatları ise muamma çünkü site değişti.



Toboggan'a benzeyen fakat slingback diye 1 de eklentisi olduğunu tahmin ettiğim pabuç ve her sezonun vazgeçilmezi So Kate (sağda) bu sezon var-mış-. Hatırlamıyorum ama ss14 klasörüme bu capsleri almışım, buraya da paslıyorum.




Bu koleksiyonumuzun son capsi de bu olsun.
Bu matmazelin adı Pigalace. Dantel Christian Louboutin'in çok muhteşem kullandığı 1 detay. Özellikle siyah olan dehşetengiz olmuş. Arkadaşlar beyaz olanı zaten gelinliğin altına falan giyilir yani artık dantel detayı biraz etek altında kalacak ama olsun nabalım............

Fall/Winter'14'ü yarın yazmaya başlasam 6 aya bitiririm gönül dostları.
Hepinizi hasretle selamlıyorum.



15 Ağustos 2013 Perşembe

Christian Louboutin Fall/Winter 2013: Aşk İle Allah Allah

Hazır önümüz bayram, hazır sizler ucuz ve sevimsiz ayakkabılarınızı almış ve avunmaya başlamışken bir Christian Louboutin postu döktürmenin tam zamanı :d

Şaka yapıyorum hayatım alınmaca yok öyle hemen ^__^


Blue Khol renkli bu 3 pabucumuzun topuk boyları ve isimleri ekte mevcuttur.
Karina kıpklasik bir model olmakla birlikte platform topuk avantajı ile sağındaki Grusanda insanından daha rahat olduğu otoritelerce kesinleştirilmiştir. 
Babel Clou ise topuk kısmı dikenli ilginçli bir model. Favorim Karina, Grusanda'nın tepesinde füyonku daha küçük olsa gözümün nuru olurdu. OLAMADI. 
Fiyatlar sırasıyla: 1595 $, 995 $, 995 $.


Bu da platformsuz Karina. Tam bir piremses. Resilliana ise tam bir fentezi ayakkabısı, dantelli falan. Bu ikili rose antique rengindeymiş. 3 ayakkabı bi boy, 120 mm.
Lamu'yu is sırf yeni tasarım olduğu için ötekileştirmedim. Yoksa biloğumda böyle pabucun işi = YOK.
Bağımsı tasarlanan orta kısmı olmasa adama benzerdi ama bu haliyle tam bir sümpeşik. GİT.
Fiyatları: 1195 $, 1495 $, 895 $.


Bak yine dantelli tüllü yapmışlar 
Sol üst köşede salınan Resillisima 100 mm yüksekliğe sahip. Topuk kısmından fermuarlu hmmm harika. Etiketinde ise 1095 $ yazıyor. Aniya aniyaaaeğ :')
Sağ üst köşedeki Lagoula içimin yağlarını eritti. Online butikte şu an satışta olmadığı için tam bir fiyat veremiyorum ama en az 995 $. Topuğu ise 120 mm  bence. Ben yanılmam çocuklar ihtisas yaptım bu pabuçlar üzerinde. Koca sezondaki favorim bu pabuç. 
Sol alt köşede Daffodile olarak tanıdığımız pabucun açık kısmına tül ekleyerek tasarlanmış ve Resillisima (160 mm)'ye evrilmiş pabucumuzu görüyorsunuz. Fazlasıyla stripper shoe ama insana sevdiği güzel be bilogır.. Günahı ise 1295 $
Son olarak sağ alt köşede ise Resillana var. Az önce farklı bi modelini eyyorlamıştım ama bakın rengi ve metaryeli değişince nasıl bambaşkaymış gibi bir forma bürünüyo kevaşe.. Çocuklar evde yapsam yemezsiniz sırf dışarda diye yiyosunuz :(( 895 dolores de bayılıyorsunuz ;);)););;)


Sol üst köşedeki Body Strass transparan pullu bir seksibiç hemen yanındaki ise aynısının siyahı adeta kara meleque. 120 mm topuk boyu ile tam özenmelik. Para olsun ikisini de alırız ayol. Tanesi 1445 $.
Sol alttaki zeytinyağı renkli eserin adı ise So Kate. O da 120 mm topuğa sahip ve günahı 745 $. Tabi bi So Gizem değil :/
Sağ alt köşedeki pullu çiçekli işlemeli olanı ise sırf yeni model diye koydum beni pek çekmedi açıkçası. Adı Artifice fiyatı da 3365 $. Var mı öyle sevörozki daşları koyup fiyatı 2 katına çekmek ya?




A La Peche güzel mi çirkin mi karar veremedim.
Completa sivri burun garip bir şey.
Geo Pump denen modelin zilyon tane değişik rengi var en iyisi aha bu pembeli. Leoparlısı falan var gören gözler kör olaydım diye ağlıyor o derece.
Fiyatlar sırasıyla: 795 $, 1275 $, 725 $.

Koca koleksiyona bakıyorsun elle tutulur 2-3 ayakkabı var, iş biloğa yazmaya kalkınca 3 günde bitmiyor lanet olsun. Yeminle bayılmaklarım geldi.
Madem Fall/Winter demişler ve göstermelik 3 tane bot/çizme gibisinden bir şeyler yapmışlar. Tabi ki sadece ortadakini beğendim. Diğerleri zaten aynı, sadece siyah olanın burnuna spikes yapmışlar olmuş sana yeni model. Çizmelerin bilek kısmı neden boru gibi anlamış değilim. Çok rahatsız edici. İnsan bi kıvrım yapar oraya bir hnm kıvrımı.. Bunlar hiç düşünülmemiş.
Fiyatlar: 945 €, 945 € ve 995 €.
Para birinin yuğroya dönmesinden anlayacağınız gibi bunları başka sitelerden buldum sizler için.
YOK ÖYLE HAZIR YAPILMIŞ POSTU KENDİ BİLOĞUMA AKTARMAK. BÜTÜN FOTOĞRAFLARI BEN EDİTLİYORUM BEN.




Bunlar da çirkinler.
Sağdaki büyük leopar desenli, gördüğüm en çirkin leopar desenli pabuç olabilir. Adı Miss Poppins ve fiyatı 1145 $.
Merkezdeki Keny aslında düz renk olsa baya adam olur. Ya ben ciddi ciddi leopar deseni sevmiyorum galiba of kimsenin yanında demeyeyim bunu. Kız olmak = Leopar deseni sevmek sonuçta. Günahı 1845 $
Pembe renkli Gine Flat de insanlıkla adeta alay ediyor. Ayol bu ne bi de kurdelesi var ya inanılır gibi değil. Bakmaya korkuyorum sold out yazısıyla karşılaşıcam diye. Fiyatı 945 $. Paranı çöpe at daha iyi.
Kırmızı pabucun burun kısmı çok uzun. Bu da yetmemiş metal kaplamışlar. Hayır yuvarlat o burnu bak ne güzel olacak. Geotistrap 895 $.
Soldaki siyah babaanne pabucu ise Lemer Pont. Bunun da burun kısmı almış başını gitmiş. Yakında palet tasarımları ile göz dolduracak Louboutin. Zaten fiyat da 645 dolara düştü.
Son kalan 2 pabuç ise birbirinin aynısı fakat topuk boyu farklı. Sarı olan Malabar Hill Pony ve sağındaki Malabar Hill Flat. Dokuları kıllı, bir tuhaf. Fiyatları: 1325 $ ve 1095 $.

Spring/Summer 2014'da görüşmek üzere biçız 


11 Ocak 2013 Cuma

Christian Louboutin Spring/Summer 2013: Gel Sen Benim Ol, Gitsen Hüzündür

Christian'cığım yeni kreasyonlar hazırlıyor, ben sallamıyorum. Sonra da 3-5 gün arayla hepsini yazmaya çalışıyorum. Hem sallamıyorum hem hepsini yazmaya çalışıyorum. Çelişmekte dünya markası ettin beni zalım Christian. Hayın adam. Fakat bu sefer geciktirmeden Christian Louboutin Spring/Summer 2013 eyyorlamamı sizlere sunacağım. Bu defa Fall/Winter 2012 gibi 10 punto büyüklüğünde bir yazı 12 sayfa postla karşılaşmanızı ben de istemiyorum. Çabalayacağım. Kendimi de savunduğuma göre yazıya başlıyorum:


100 mm topuğa sahip olan Paulina uzun burnuyla iticilik alanında yarışıyor. Hayır biraz daha yuvarlatsan onun ucunu, eline mi yapışır ey tasarımcı? Christian Louboutin'ın "nude" olarak adlandırdığı renkte olan pabucumuz şeffaf bir biye, onun üzerine de siyah deri biyeye sahip. Fiyatı ise $ 695. Bedava olsa giyerim kategorimin ilk elemanı. Hoşgeldin dünyama. 

Cachottiere de 100 mm topuğa sahip. Burnu kapalı olsaydı kesin uzun burunlu olurdu ucuz kurtulmuş. Bana kalırsa çok da müthiş bir model olmasa da kötünün iyisi kategorimde yer buldu. Arkadan fermuarlı oluşunun kendisine puan kazandırdığını söylemeden geçemeyeceğim. Fiyatı ise $ 995. Param olsa alırım. 

Diptic hakikaten güzel bir pabuç. Siyahı da var bunun ama siyah ayakkabı, siyah biye ve siyah bilek atkısı kendisini çok belli etmediğinden "nude" rengi blogumu süsledi. Biye dediğim de şu ince şeritler. "Biye ne  amk?" diyenlere selam eder, pabuca tabip olduğumu sizlere bildirmekten asla çekinmem. Fiyatı $ 995.



Sizler için kombin yaptım amk. Bugün Ne Giysem'e katılın da kullanın. Beğenmezlerse hemen benim adımı veriyorsunuz çekinmeden. Zaten onlar da Louboutin sevdikleri için, pek bir problem yaşayacağınızı sanmıyorum. Bir de alengirli yaptım aynı hizaya koymadım pabuçları. HİZALAYAMADIN DİYENLER OÇ. Daha durun, Bugün Ne Giysem'e giydirmelerim bitmedi. 40 yıllık nar çiçeği denilen koyu kırmızı gibi rengi "Mercan Rengi" diye bir şey ettiler. Herkesin dilinde. Fakat gönül dostları, biz NAR ÇİÇEĞİ diyeceğiz. ÖLMEK VAR, DÖNMEK YOK......... Soldaki NAR ÇİÇEĞİ pabucumuzun adı  Fifi Spikes. 100 mm topluğa sahip bu pabuç Christian Louboutin'ın meşhur spike'larıyla bezenmiş (bak bak "bezenmişmiş" dfşlkdşlskşl) Bu pabuç spikes sahibi olmasa çok da çekici bir pabuç olmaz, bu kısım kesin. Son zamanlarda zımba ve spikes olayının boku çıkmış olsa da spikes benim için -kırmızı taban kadar olmasa da- Louboutin simgesidir. Tartışmam. Pabucumuzun fiyatı $ 1195. Pabuca takım el çantası Pigalle Spikes Clutch'ın fiyatı ise $ 995. Vallahi bana sorarsanız çantaya 995 dolar vereceğime bir çift daha Louboutin pabuç alırım. NASIL DA FAKİR DÜŞÜNÜYORUM YA RAB DUY SESİMİ. 

Soldaki pabuç ise klasik koleksiyondan Daffodile. 160 mm topuk, 60 mm platforma sahip. Bu sezona ait değil yani, sadece rengi değiştirilip klasikler köşesinde yerini almış. Ben Daffodile konusunda hep kararsızım aslında. Güzel mi çirkin mi yıllardır karar verebilmiş değilim. Allah başla elem keder vermesin bana şdslfksşldfks. Fakat bu renk Daffodile çok cici olmuş. 1075 dolar da alıcı buluyormuş. Aynı olmasa da benzer renkteki çanta Mini Loubi Lula Clutch ise 895 dolar ve aşırı kibar. Canım ♥ 



Bir çirkin bir de güzel koydum. Soldaki Aynı Daffodile ölçülerinde bir pabuç, biraz dekoltelenmiş. Adı da Zoulou olmuş. Çanta ise Riviera clutch. Neden durmadan clutch clutch yazıyorsam sdlfjsdkfjdl. Fiyatlar sırasıyla $ 2095 ve $ 2795. Hayvan gibi pahalı olmalarının sebebi piton derisinden imal edilmeleri. Beleş verseler giymem amk bu ne? Çık dışarı, çık. 

Uçuk pembe, güzeller güzeli spikes Pigalle Spikes sadece spike'sız olarak SS'12'de karşımıza çıkmıştı. (Az önce yine eyyorlamıştım ama bu rengini görmezden gelemedim. Çaktırmayın ;));;)););;) Bu burun tarzının fazla Manolo Blahnik olduğunu söylemiştim VE HALA SÖZLERİMİN ARKASINDAYIM. Fakat bu renk beni cezbediyor sanırım. Bir de spikes. Hemen yumuşuyom :( Neyse, 120 mm topuğuyla Pigalle Spikes'ın fiyatı $ 1195, aynı renk sevimli, fiyonk biçimimsi kibar çanta Sweety Charity ise $ 1295. 


İyi ki özet geçecektim ha. Neyse ya fotoğraflara bakıp bakıp geçersiniz siz de :( Gelelim SS'13'in Flo ve Flo Sling'inde. Yine her markada olan modeller kategorisinde bir model. Diğer modeller varken pek gözüm görmez açıkçası. Hediye etseler kabul ederim ama................. Topuk yüksekliği 120 mm, fiyat 845 dolar. 

June isimli çirkinler kraliçesinin tek güzel yanı rengi. O uzun burnu ise Christian'ın gözüne sokma isteğiyle yanıp tutuştuğumu bilin istiyorum. Hayır, yuvarlat o burnu ya, eline mi yapışır? 100 mm topuğuyla June 725 dolar. Hediye etseler mağazaya geri gider, June'u değiştirmek için taklalar atar ve nice güvercini kendime hayran bırakırdım....................... 



Yine "burun burun" diye bik bik ötmek istemiyorum ama V Neck'in tek sakil tarafı burnu değil. Yani içime sinmeyen bir şey var, dilimin ucunda fakat kelimelere dökemiyorum dostlar.............. Çift kemer olmamış. Onu teke indirmek lazım. Rengi çok güzel 5 kuruş fazla olsun kırmızı olsun amk. 120 mm topuğu olan ilk pabucumuzun fiyatı ise 725 dölar. Giyip bi bakmam lazım nyse meşglm snrm .s.s

Fifi Spikes yine spike'larıyla gözüme giren bir pabuç. Şu an için konuşuyorum bedava verseler giyerim, alıp almayacağım sorulsa TAKSİTE BAĞLAMAYI DÜŞÜNÜRÜM. YALAN YOK............ 100 mm topuğu olan fifi 1195 dolar. 12 aya bölsem 99.583 (3 devir ediyor). 100 dolar diyelim biz ona. Makul gibi gözüküyor. Geçenlerde de Lamborghini'yi taksite böldürdüm çocuklar, GÜNLÜK 2000 liraya alabilirim. 1 senede araba benim................... Para yönetimi benden sorulur.

Ever'ı sakiller kraliçesi ilan ettim. 80'lerden fırlamış gibi. 80'ler kötüdür demiyorum, ama Ever gerçekten kötü. Yine "burnu kötü" diyeceğim ama haklıyım yani. Bu uzun burunluları tasarlayan tasarımcının burnu uzun ve çirkin değilse ben de bir şey bilmiyorum. 100 mm topuğa sahip ever 625 dolar. Ucuzmuş zatan ıyk.


Cataclou son dönemin zımba ıvır zıvırdan nasibini almış bir pabuç. Dolgu topuk sevmem, hasır topuk sevmem, hasır ve dolgu topuk üzerine tartışmam bile. Ama hasırlı halatımsı kısmı o kadar çirkin ki gözüm dolgu topuğu görmüyor Cataclou'da. YANİ BANA BUNU ALIRSANIZ DOLAP BEKLER. Ne başkasına vermeye kıyarım, ne giymek için kendime kıyarım. 140 mm topuk, 40 mm platforma sahip pabucumuz 695 dolar. Bu da ucuz yani..............

Jimmynetta, "Aman çocuğum karda kışta ne topuğu, kaymayacak bir şey olsun, ama çok da düz olmasın" diğer annelerimiz için tasarlanmış bir bot sanırım. AKSİNİ DÜŞÜNMEM. Anneme sordum, püskülünü fazla ve uzun buldu, "karda da kayar" dedi, haberiniz olsun. 70 mm topuğa sahip bu pabucun fiyatı 1195 dolar. Bunu alacağına Fifi Spikes al Pigalle Spikes al. Aynı para.....................

Pitou da beni keşmekeşlerde bırakan bir model. Güzel desem değil, çirkin desem değil. Fazlaca muğlak. Platformu da tahtamsı bir doku ya, bak yine tansiyonum 2'lere 3'lere düştü. AMA BENDE OLSA ARADA BİR GİYERİM. OLMADI EV AYAKKABISI YAPARIM............. 150 mm topuk, -tahminimce- 50 mm platforma sahip Pitou 1095 dolar.


Arnold renkleri kötü seçilmiş bir ayakkabı. Burnu kapalı olmadığı için çift kemer göze batmıyor. En azından V Neck'ten daha şanslı. Fakat bir kemer mavi, diğeri siyah. Bantlardan biri kırmızı biri siyah, topuk bölgesi Piton derisi. Özetle: DELİ KIZIN ÇEYİZİ. Bir pabuçta en fazla 2, bilemedin 3 farklı renk kullanacaksın. Desen konusuna girmiyorum bile. Zaten kürkmüş piton derisiymiş çok karşıyım. Ciddili. Bak sizlere söz veriyorum, Louboutin koleksiyonumda hiç kürklü ve pitonlu timsahlı derili pabuçlar olmayacak. Neyse, bunlar şimdi konuşulacak konular değil zira bir Louboutin koleksiyonum YOK. 100 mm topuğa sahip Arnold 895 dolar. Piton derisi bile +1000 $ olmasını sağlayamamış. Enteresan.......................

Vildo'yu hepimiz ibret alalım diye koydum. Daha önce söyledim, yine söylüyorum ve her zaman söyleyeceğim: SEN CHRISTIAN LOUBOUTIN'SIN. TOPUKSUZ PABUÇ YAPMA. Bu tonda turuncuyu çok severim -Christian bu turuncuya "flame" diyor- ama Vildo sen iğrenç bir pisliksin. Sana 625 dolar veren insanların ataları Rönensas'tan önce Avrupa'da psikolojik sorunlara sahip oldukları için "içine şeytan girdi" yaftası yiyip diri diri yakılan insanlar olmalı. BAŞKA MANTIKLI AÇIKLAMASI YOK, OLAMAZ.

Belbride pek kibar bir pabuç. Çok şık. Tek eksik yanı, tabanının yine tahtamsı ahşabımsı bir görünümle üretilmiş olması. BE MÜBAREK, YAP O TABANI DÜZ BİR RENK. Vallahi şakaklarım güm güm atıyor ağrıdan. Neyse ya girince belli olmaz ahşap kısmı. ALIYORUM.................................... 100 mm topuğa sahip Belbride 695 dolar. Ay uygunmuş da fiyatı ^_^


Koleksiyonu inceleyip "SENİ KENDİME SAKLADIM" kategorimde yerini bulan pabuçlarda sıra.
Dufoura çok garip bir ayakkabı. Pembe PVC'siyle çok tatlı değil mi ya? Bence tatlı. Rekleri falan da pek güzel tam güzel. 140 mm topuk, 40 mm platform 1095 dolar. BUNU BANA ALALIM...........

Guerilla çok şık bir şey değil mi ya? İnsan giymeye kıyamaz. Kahverengisi falan da mevcut ki o da en az siyahı kadar güzel. Hangi rengi olursa olsun istiyorum diyemiyorum, HEPSİ GELSİN KABULÜM diyorum. 120 mm topuğuyla Guerilla Spikes 1995 dolar. SANA DEĞER....................................

Lady Peep aslında bir Christian Louboutin klasiği. Fakat bu sezon "Seni Kendime Sakladım" kategorimde 2 pabuç olunca içim ezildi. 3.'yü de bu sezon farklı renkte üretilmiş Lady Peep'i koydum. BENİMKİSİ VİCDAN HESAPLAŞMASI......... Sanırım hepsinden vazgeçerim Lady Peep'ten geçemem. Her rengi, her deseni ayrı ayrı aklımda. İşe gireyim de ilk alacağım pabuç bu olacak gönül dostları. Bende o kadar yeri ayrı yani. 

2013'ün ilk postunu bitirdiniz. Tebrik ederim. Yerler çok buz aman vallahi düşer şaşarsınız dikkat edin, sıkı giyinin. Fall/Winter 2013 koleksiyonunda görüşmek üzere ^_^



27 Aralık 2012 Perşembe

Christian Louboutin Fall/Winter 2012: Konumuz Yasak İhlali

Merhaba gönül dostları. 
Yine aylardır bir türlü bitirmeyi başaramadığım bir koleksiyonla daha karşınızda olmanın hafif gururlu fakat çokça utançlı durumu içerisindeyim. Hatta Spring/Summer 2013'nin de görücüye çıktığını ve bu postun katmerli geciktiği gerçeğiyle de yüzleştim. (Fonda Kayahan: Atın beni denizlere tıırıınım)

Az önce Demir-Çelik Metalurjisi sınavından çıktım. Çelik üretiminden, indüksiyondan, cüruf köpürtülürse ne olurdan bahsettim. Şimdi de Christian Louboutin'ı eleştireceğim. Evet sevgili okur; Gizem Tokay olarak hayata devam etmek oldukça enteresan............... 
Hazırsak başlıyorum;



  • Nispeten güzel modellerden başlayayım istiyorum her zamanki gibi. Sonra sıçış kısmını irdeler, kapanışta da yine "güzeller içinden bir seni seçtim" diye türkü yakarım. Col Zippe adı verilmiş bu pabucumuz benim gözüme hoş gözüktü. Ucu açık pabuç hep tehlikeli ama artık ona da laf söylersem iyice mendebur olacağım. Adım çıktı bu Louboutin yüzünden ya alçak adam. Neyse, 120 mm topuğa sahip pabucumuzun fiyatı € 795.
  • Nispeten güzel değil onun bir kademe altı olan Mrs Baba isimli pabucun burnu çirkin. Sivri burunlu kokoş hatunlara benziyor. Yanındaki de gül mü bir şey mi nedir ya? Yazdıkça gözüme batar oldu bak görüyor musun? Topuk 100 mm, fiyat € 925. Kuruş vermem. 
  • Al sana burun ya. Hokka gibi. Ayakkabı dediğin böyle olacak. Bir renk atraksiyonları bir şeritler. Aman da aman. Alın da giyeyim be şdsklfşldsfkl. Arnoeud Veau Velours isimli pabuç olmuş. Sırf benim bunum yok diye bok atacak değilim. Topuğu 100  mm. Kaç para bilmiyorum. Bilmek de istemiyorum..............................................
  • Bu tip sık sık şeritli pabucu hangi marka yapsa beğeneni çıkar. Püsür götlü, zora gelemeyen firmaların kurtarıcı modeli olan bu pabuca Christian'cığım Developpa demiş, 100 mm  topuk yapmış ve "€ 875 veren bunu alır" demiş. Aman bize nasip olur inşallah..



  • Gelelim gudubetten 1 adım öncesi modellerine. Miss Zorra diye başlayan ve adının devamını yazmaya üşendiğim pabuç olmasa da olurmuş. Haksız mıyım? Bu rengi de pek severim ama. Fakat dürüst olmak gerekirse kendisinin hiçbir albenisi yok. Bu 3'lüyü aylar önce yan yana getirmiştim. Şimdi olsa uğraşmazdım sevgili okurcum. Yalan yok..
  • Bu sezonun en belirgin tarafı birkaç rengin birarada kullanılması olmuş ki Citoyenne de bundan nasibini almış. Burnu şahsımdan geçer not alan pabucumuzun çapraz şeritleri de gayet hoş. Zaten ayakkabı tasarımcısı mısın ve kaçış yolu mu arıyorsun? Koy 2 ince şerit sağlı sollu. Bitti gitti. 100 mm topuğa sahip ve kendisine biçilen fiyat 495 pound. Bye.
  • Eh Christian. Eh kırmızı tabanına, ayak, ayakkabı, topuk, ayakla parmak başlangıcı çizgileri fetişikliğine yandımın deyyusu bu ne? BUNU GÖREN LOHUSANIN SÜTÜ KESİLDİ. Bu günahın hesabını artık nasıl verirsin bilmiyorum. Anita isimli gudubetten bahsetmek istemiyorum. Ayrıca bu ayakkabıya € 850 verenin poposunda çıban çıkar umarım.


  • Buyrun cenaze namazına. Lady GaGa'nın Bad Romance'te giydiği rahmetli Alexander McQueen imzalı pabuçlara benzememiş mi ya bu Survie? Sen git YSL'e kırmızı taban yüzünden dava aç, sonra ölmüş adamın tasarımlarından arak et. Yakışmadı...................................... 
  • Diplonana balık pulu gibi haliyle çok beğenimi kazandı. Bir gudubet bir güzel model görmekten şu an aptala döndüm. Kulaklarım von von ötüyor. 120 mm topuğuyla pek şık, pek zarif. Seni bana yazmışlar diyor, diğer pabuca geçiyorum.
  • Bakın, Manon da 120 mm topuğa sahip ama Diplonana'daki zerafet yok. Neden? Çünkü topuğu kalın. Hele o atkı detayları. Deliye osur demişsin sıçmış. 
  • Christian Louboutin'in ünlü bir pabucu vardır, BİLEN BİLİR. Dafodille... 160 mm topuk, 60 mm de platformu vardır. Equestria da aynı mantık. İşte Dafodille'yi uzat yukarı doğru, oldu sana Equestria. Ama enteresan bir biçimde bu kalın tabanı kaba durmuyor. Sanırım bot olduğundan. Tam topuk kısmı ise metal. Uu beybi ^_^


  • Marychal Pony, tam da isiminin hakkını veriyor. Yakından baktım at kılı gibi bir dokusu var dsşlfkdsşlfkds. (Hayvanseverler tarafından linç edilmeden önce, Sakarya 2012). 100 mm topuğu olan pabucumuz "eh fena değil" rozetini benden aldı. 
  • Shameless Veau Velours isimli çirkini sırf Equestria'la karşılaştırma yapabileyim diye buralara taşıdım. O ne kadar da hoştu. Topuğunu taşımayı biliyordu. Ve sonra korkunç büyücü Shameless Veau Velours vardı, o kötüydü... 160 mm topuk, 60 mm platformla adeta "at beni kafalar yarayım". Diyor. Olmamış. Öndeki açıklık falan ay.... [Insert: Uzun hava]
  • Gelelim Christian Louboutin'in bunca berbat pabuçtan sonra gönlümü almak için piyasaya çıkardığını düşündüğüm pabuçlardan birisi olan Dugueclina isimli yeme. 100 mm topuğa sahip bu pabucu ben çok beğendim. Bir çay içmek istiyorum..............................



  • Gelelim "Bunlara laf söyletmem" kısmındaki imtiyazlılarıma. Aborina zilyon çeşit rengi olan, derisi bilmemnesi de mevcut, taş gibi bir pabuç. 150 mm topuk, 50 mm platformu bu model de götürmüş. Buradan sür Christian zililililililililililili.
  • Fall / Winter 2012 de en beğendiğim pabuç kesinlikle Bandra. 140 mm topuk, 40 mm platform  Christian Louboutin'ın nadir kullandığı ölçüler. Sanırım iyi pabuçlar için bu ölçüleri saklıyor. Tamam ya ben öyle olduğunu düşünmek istiyorum ne var? Aborina gibi Bandra'nın da birçok rengi mevcut. Herhangi biri kabulüm diyor ve fona "Bandra bandra ye beni hiç doyamazsın tadıma"yı iliştiriyorum.
  • Sanırım her sağlıklı kadın gibi ne kurdeleden ne de satenden asla vazgeçemeyeceğim. En iyisi durumu kabul ediyormuş gibi yapmak. 100 mm topuğa sahip soldan 3. sağdan 2. Vampanodo platformsuz bir model. Çoğu zaman bana sanki yere basıyormuş hissi veriyor bu tip pabuçlar ama Vampanodo da vampanodo hani (bu ne demekse). Alıyorum.....
  • Vampanodo platforma bürününce daha bir şık olmamış mı gönül dostları? Biraz daha yükselmiş, hala şık, hala çekici. Papatya gibi beyaz ve ince. Yine üzerine hikaye yazdığım 140 mm topuk - 40 mm platform olayı burada da karşımıza çıkıyor. Hikayemi artık kabullenelim bence..



I.  Çizmeleri atlamak istemedim ama onlar da zilyon taneymiş. Aralardan seçmece ettim yüksek müsadenizle. Interlopa da Dafodille çıkışlı bir model. Fakat arkasında püsküllerle gayet KİŞNİYOR. Yoksa çok hoş çizme, Allah'ı var.

II. Bandita, tıpkı Interlopa gibi. Menşei belli. Fakat kendisi tam bir stripper shoe. Hayır böyle pabucun içine çorap giymeden olmaz, ayyy kokar bu .s.s File çorap giysen misal, tam striptizci olayını tamamlarsın. Nasıl sakat ayakkabı bildiğin gibi değil. Neyse kalsın ben başka yerlere de bakayım, karar veremezsem tekrar gelirim. Kolay gelsiiiiiğn.

III. Zepita Fur isimli bu yaratık benim için Chewbacca'dır. Nokta bitti. Arkadaş ugg'ınızı evde giyin dedik, güzellikle söyledik. İyice azdınız ugg'ın tüylü tozluk geçirilmiş mutasyonlu modellerini giyer oldunuz. Christian Louboutin bu durur mu, hemen karıya kıza yaranayım diye basmış tüyü, dolamış kürkü. Bu ne ya? Louboutin diyince akla kırmızı taban, ince topuk ve zerafet gelmeli. Yazıklar olsun. Diyecek lafım kalmadı. Sözün bittiği yerdeyiz...............................

IV. Dartata, Mahmutpaşa Pazarı'ndan fırlama bir model gibi adeta. Sevgili okur, iyi bak. Bu çizmeden daha ucuz görünümlü ama çok pahalı bir pabuç daha göremezsin hayatının geri kalanında. Çok yazık.

V. Gönlümün kaydığı gereksiz zalımlar, hayınlar gibisi Pigalle Botta Strass................ "Aman bu ne be taşlı tuşlu" desem de "Olsa giymez misin?" * deseniz, giyerim derim............... 

VI. Beatriche Flat, son zamanların popi çizmelerine benziyor. Hani kısmen daha kısa, diz arkasına gelen kısmında bir ip, bir urgan bir fiyonkla bağlanan modeller var ya. İşte onlara benziyor. ONLARDAN DA AYRI NEFRET EDİYORUM. Bu da "lütfen" bir model olarak tarihin tozlu sayfalarına karışsın mademse.

VII. Zepita adeta gencecik bir kız. Adeta bir yavru ceylan. Dolgu topuğa karşı 2,3 hatta 4 kez düşünürüm ama bunu görmem yetti ^_^




Yemin ediyorum şu kreasyonun kataloğunu yapanlar ben kadar uğraşmamışlardır. Arkadaş bereket Tanrılar'ıyla mı cima etmişler ne olmuş? Yaz yaz bitmedi modeller tükenmedi. Geçici kör oldum şu an ezberden yazıyorum. Hatam olursa affola.

Hemen özet geçiyorum: Topuk kısmı tüylü modellerin genel adı Crazy Fur olup zilyon reng çeşidi ile salınmakta. Tüylü terliklerin ayakkabı olmuş versiyonları gibiler. Christian'cığım yine fanteziden fanteziye koşmuş anlayacağımız..

Leopar desenli (Aeronotoc) ve masa örtüsü kıvamındaki pabucun tip olarak aynı desen olarak farklıları yukarılarda bir yerlerde mevcut. Yorgunlukla ve tabi ki geçici körlükle böyle bir yamuklu çaprazlı görsel hazırladım. Farklılık için de onları koydum. En azından dürüstüm.

Mavi erkek pabucu ise tam bir sonradan görme rap'çi şldfksdşlkfs. Altın rengi zincirler falan. Tamam Christian'cım tüm kadınlar (güzel ayaklar) senin. Ne olur görgüsüz adamları rezil etmekten artık vazgeç. Rakip azaltacağım derken milleti rezil ettin deyyus şldskfsşdlksşdl. Adını da Roy Calf koymuş. Bilinsin yani.

Görselin merkezindeki Zigouwi Calf (kahverengi) ve hemen solundaki şeffaflı pvc'li Epoca sizi bilmem ama benim beğenimi kazandı. Yani görselde rastgele bulunmayan pabuçlar onlar. 

Yaradan bir kapıyı kapattı, bir kapıyı açtı bu çizme için. Boş kalan yere de çizmelerin yanına sığdıramayıp elediğim, ama burada yine hayat bulan Pouliche isimli yine KİŞNEMEKTE OLAN çizmeyi koydum. Bu demek oluyor ki her zaman bir umut vardır çocuklar, her zaman.

Sadece görsellere bakmayıp yazıları da okursunuz belki. Bunun için de bir umut var. Pek yakında Spring / Summer 2013'i de yazacağım ve söz veriyorum bu kadar uzun olmayacak. 
Stay tuned \m/

12 Eylül 2012 Çarşamba

Christian Louboutin 20th Anniversary "Capsule Collection"

"Christian Louboutin 20th Anniversary Capsule Collection" Şubat 2012'de kariyerinin 20. yılını geride bırakan Louboutin'in 20. yıl sebebiyle hazırlandığı, tarafımca aylar önde editlenmeye başlanıp hiçbir zaman bitirilip blogta yerini alamamış koleksiyon. 

Şimdi efendim, Christian Louboutin etiketini de takip ederseniz yeni koleksiyon çıktıkça zaten blogumu süslüyordiğini göreceksiniz.. Fakat bu 'ara' koleksiyonu bloga taşıma işini ertelerken ertelerken bir de baktım web sitesinden bile kaldırmışlar. 

Bir insan evladı neden hazır koleksiyonu web sitesinden kaldırır ya? İnternet internet olalı böyle saçmalık görmedi. Neyse Christian'ı severiz Louboutin'den ötürü diyor, pabuçlara geçiyorum:



"Neuron" isimli  bu model, koleksiyonun en şıkları arasında. Ne ibretler var görmediyseniz onları da göstereceğim tabi de, küt diye de önünüze atmak olmazdı. Epey bir tutulmuş olacak ki şu an online satışta Neuron yok. Yine tüketmiş hepsini namussuz kevaşeler.







  • "Sea.nn Girl" 100mm topuğa sahip bir çizme -hadi be-. Ve sanırım bunu giyen hanımların boyu 3 metre. Çizmenin fiyatı ise $US 3795
  • "Highness Tina" 160 mm topuğa sahip ve fazlasıyla Change of the Guard'ı andırıyor. Bana kalırsa saçma sapan bir model. Siyah rengi de mevcut olup fiyatı ise $US 2295
  • "Alta Dentelle" 120 mm topuğa sahip. ŞIKLIK KUMKUMASI    Pek zarif, pek şık..  Highness Tina gibi platforma sahip olsa bile şıklığını kaybetmezmiş. Fiyatı: $US 1395
  • "Rose Du Desert" görüldüğü üzere topuksuz. Roma döneminden fırlamayı pek seven hatunlar için biçilmiş kaftan. Böyle sandaletler yüzünden kusmuştuk, sen bir de çizmemsi tuhaf bir hale çevirdin ya bunu Louboutin.. Valla dayaklıksın. Bu paçavraya biçilen fiyat: $US 2795. KURUŞ VERMEM.


100 mm topuğa sahip "Unzip" de koleksiyonun şık kısmından nasiplenen bir pabuç. Bu haliyle gayet iyi ama çok abartılı olmamak koşuluyla platformu da kaldırabilecekmiş gibi durmuyor değil. Fiyatı: $US 1595




  • Damla dekolteli (o ne be) "Lola Montes" benim diyen insanı fanteziden fanteziye sürükler gibime geliyor. Kırmızısı, mavisi ve başka renkleri de google görsellerde mevcut. Bakınız.
  • Sarı renkli gudubet "Pensee"e çiçek kondursan ne olur kondurmasan ne olur? Koleksiyonun en yalap şap modeli. 120 mm topuğa, $US 895 gibi bir fiyata sahip.
  • Gelelim sağ alt köşedeki 160 mm topuğa sahip "Isolde" fiyatıyla ağlatıyor. Tam tamına  $US 3995. Beleş verilse giyilir mi, giyilir. Fakat ben 3 para bile vermem bu modele.
  • Daf Booty'i birtakım boyalar kullanılmış, sol alt köşeye yerleştirilmiş (-miş ne yahu ben koydum dslfkjsdklf) "Daf Booty Tag" denmiş. 160 mm topuğa sahip bu modelin fiyatı ise $US 1995.
  • Koleksiyonun şık modellerinden bir tanesi de "Lady Gres" fotoğrafın tam merkezinde salınmakta. Zilyon tane rengi mevcut olan Jenny de online satışta şu an mevcut değil.



  • Çirkinlerden devam. Altın sarısı topuğuyla utanmadan tasarlanmış "Bois Doré" ilk bakışta gayet klasik bir modelmiş gibi gözüküyor. Ama o topuk da Osmanlı saray sütünu terk. Seni tasarlayanın elleri kırılsın.
  • Christian Louboutin'in olayı topukken hangi akla hizmet gudubet gudubet babetleri de piyasaya çıkarırlar İNANAMIYORUM. "Şık, zarif, seksi olmak kolay değil giyemeyen almasın bıdı bıdı" diyen Christian'cığım hayırdır? İşler mi kesat? Bunun dışında ayakkabım olmasa dahi bunu giymem şap şap yalın ayak yürürüm. Manolo Blahnik terk burnundan bahsetmiyorum bile. "Pigalove Flat"in fiyatı $ 1595 (yuh)
  • Ayakkabıda şeffaf bant kullanmayı hangi densiz düşünür, düşünmeyi bırakın uygular ki? Bir de fiyonk koymuşlar üstüne. Bu 4'lüde "kötünün iyisi" ünvanını alan 100 mm topuk yüksekliğine sahip "Bow Bow Bow"un fiyatı $ 1195.
  • "Icone A Clous" en az Bow Bow Bow kadar yalap şap bir tasarımın ürünü. Şeffaf atkılar, onun üzerindeki metal zımbırtılarla tam bir paçoz. Oyuncakçılarda Barbie terliği diye satılan tabanı plastik, üstü şimdi yumuşak saydam yüzeye sahip uyduruk çocuk oyuncaklarının büyükler için olanı. Yüksekliği 100 mm ve fiyatı $ 995.

  • Ben "Puluminette"i beğendim ya. Ponponları falan belki biraz abartı ama ne bileyim yakışmış kerataya. Tamam ya belki o tüyler biraz saçma ama olsun. Onları da görmeyiveririz. 120 mm topuğa sahip olan pabucun fiyatı $ 2450.
  • Sezon sezon Christian Louboutin koleksiyonları yazdım, kırmızı kurdeleli köylü güzeli tipli pabuçtan daha ucuz bir modele rastlamadım. Bu ne rezillik? 140 mm dolgu topuğa sahip köylü güzelimiz "Isabella" ise $ 695. Alaçatı pazarında 30 liraya satıldı bunlar hep İNANILIR GİBİ DEĞİL. 
  • "Troisronds" ise bu koleksiyonun en güzellerinden. Halka halka tasarlanmış atkıları, incecik yapısıyla bileğe dolanan kısmı.. Çok şahane. 140 mm yüksekliğe sahip bu pabucun fiyatı $ 1595. HELAL ETTİM GİTTİ.




"Armadillo Bride" koleksiyonun en beğendiğim üyesi. Özellikle Siyah-Beyaz ve Kırmızı-Mor olan modelleri bal gibi şeker gibi    Her ne kadar alışılmış Christian Louboutin uçukluğunu taşımasa da çok şık. Gördün mü Christian'cığım, abuk abuk tüyleri kürkleri koymadan da çok şahane ayakkabılar ortaya çıkartabiliyorsun. Yok ya, bu adam kesin birkaç tasarımcı aldı ve tasarımcılar kendi aralarında kakışırken ya muhteşem ya da berbat tasarımlar görür olduk. 120 mm topuğa sahip pabucun fiyatı $ 1195. 
6 Şubat 2012'den bu yana bu postu düzenliyorum. Nasıl bir cünupluk varsa 7 aydır bitiremedim. 
Afiyet olsun.